Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
**Monitor customer requests/ complaints:
• Monitor customer service email account, skype account and filter all incoming requests, and distribute to the right persons/people.
• Follow up on all customer requests and ensure that clients receive the necessary responses/information in due time.
• Follow up pro-actively with production to "warn" customers in case of late delivery or any other issues that might affect the customer such as delivery time, technical updates etc.
** Update customer requirements:
• Report and update customer's requirement to management, related parties for working and feedback on the solutions.
• Report customer's new request / concern. Feedback on customer's satisfaction in terms of delivery, quality, service and support.
• Provide monthly / quarterly volume forecast to Sales Manager and Production Manager.
** Support sales team:
• Update and maintain the customer information records, customer contact list, carry out the customer satisfaction survey every quarter and report results.
• Support sales with various tasks including lead generation, competitor analysis, client database and key account plans
** Coordinate other departments in customer relations:
• Coordinate with Accounting to generate and update weekly / monthly sales report to Sales Manager and Production Manager.
• Properly handover the ongoing / outstanding tasks among the daily shifts between CSOs and Night Shift Manager.
Yêu Cầu Công Việc
• Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable
• Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking… Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.
Willing Fresh Graduates
• Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.
• Competencies:
o Solid background in Customer Service
o Good communication skills.
o Patient personality.
o Self-motivated with strong team skills, high degree of punctuality.
o Hard working and good health.
*** IMPORTANT NOTICE:
o Willingness to work in shifts (6am – 2pm, 2pm – 10pm, 10pm – 6am)
o Alternately work by week (one week for a shift)
*** WHAT WE OFFER
• Competitive salary with up to 14 months of salary.
• Salary review once a year
• Annual luxury Kick-off vacation
• International, professional, creative working environment and talented teams
• Common cultural-sportive- art Clubs and activities, sponsored and/or supported by the Company (Ex: team building, Football, English…).
• Insurance as Governments regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)
• AON Premium Healthcare Insurance package, with possibility to cover family members
• Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours
• Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits;
And many other benefits, let's join us to discover!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Lên đến 500 USD
Tọa lạc tại vị trí thuận tiện ở trung tâm Thành phố Hồ Chí Minh, cách Chợ ẩm thực đường phố Bến Thành 400 m, Winsuites Saigon có phòng nghỉ gắn máy điều hòa, hồ bơi ngoài trời, WiFi miễn phí, trung tâm thể dục và nhà hàng. Khách sạn 4 sao này cung cấp dịch vụ phòng và dịch vụ lễ tân 24 giờ. Tất cả phòng nghỉ tại đây được trang bị TV truyền hình cáp màn hình phẳng, minibar, ấm đun nước, vòi sen, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và bàn làm việc. Tất cả phòng đều đi kèm phòng tắm riêng với máy sấy tóc trong khi một số phòng có tầm nhìn ra quang cảnh thành phố. Mỗi phòng đều được trang bị két an toàn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
- Tất cả phòng nghỉ tại đây được trang bị TV truyền hình cáp màn hình phẳng, minibar, ấm đun nước, vòi sen, đồ vệ sinh cá nhân miễn phí và bàn làm việc. Tất cả phòng đều đi kèm phòng tắm riêng với máy sấy tóc trong khi một số phòng có tầm nhìn ra quang cảnh thành phố. Mỗi phòng đều được trang bị két an toàn.