Mô tả công việc
• Maintain quality of services and standards according to requirement of hotel.
• Able to overlook and manage all operations and matters related to Front Office operations.
• Follow-up on complaints and take corrective measures.
• Select, train and evaluate all personnel within Front Office.
• Exceptional staff management skills and experience to drive forward the Front Office Strategy through team building, coaching and motivation.
• To report all guest’s complaints, compliments and suggestions immediately to the management.
• To inspect and pre-assigned rooms accommodation blockings for VIP’s special groups and regular guests that all rooms set-up and amenities are prepared according to standard.
• To ensure that all VIPs are checked-in as per policy and procedure.
• To have a sound working knowledge of the hotel’s daily functions and responsibilities to subordinates, assisting them in their duties.
• To liaise with the AFOM/FOM on any guest complaint and problems.
• To handle guest complaints in accordance with hotel policy, reporting all complaints and problems.
• To ensure that all airport pick-ups and drops-offs are handled properly..
• To ensure that all message, fax, parcels and etc. are delivered as per hotel policy and standards.
• To constantly strive to please all guest with whom he/she may come into contact during his/her working hours.
• To ensure that all employees reporting for duty are punctual, wearing the correct and proper uniform and name badge at all times.
• To assist in the building of an efficient team of associates by taking an active interest in their welfare, safety and development.
• To ensure all associates provide a courteous and professional service at all times.
• To assist in the training of any associates ensuring that they are full equipped and would have the necessary skills to perform their duties with maximum efficiency.
• To maintain the hotel’s standard and method of service.
• To ensure that all associates have completed understanding and adheres to the hotel’s rules and regulations.
• Perform other duties which are assigned by The Hotel Management from time to time.
Quyền lợi được hưởng
- Alowance for sailors who work in Phu Quoc;
- Bao Viet health insurance for individuals;
- Provided with 3 meals a day;
Yêu cầu công việc
• Bachelor’s Degree in Hospitality Management or equivalent education required.
• 6-8 years in resort of similar size
• Min 4-year experience in Front Office/Guest Services,
•At least one year experience as the same level.
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Thành lập từ năm 1955, YCH Group là một tập đoàn dẫn đầu trong việc cung cấp dịch vụ quản lý chuỗi cung ứng trọn gói và là đối tác về logistics cho một số công ty lớn trong lĩnh vực kỹ thuật cao/ điện tử, hóa chất/ chăm sóc sức khỏe và công nghiệp hàng tiêu dùng trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội, BH Y tế,
- BH thất nghiệp theo luật định.
- Bảo hiểm sức khỏe 24/7;
- Bảo hiểm tai nạn 24/24;
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Party
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1955, YCH Group là đối tác chuỗi cung ứng tích hợp đầu cuối hàng đầu cho một số MNC lớn nhất thế giới và các công ty tăng trưởng đầy tham vọng, bao gồm Dell, Motorola, Samsung, LG, Exxon Mobil, Unilever, LVMH và Royal FrieslandCampina
Mission
Tập trung vào việc nâng cao năng suất và tính bền vững cho khách hàng, bộ giải pháp độc quyền đã giành giải thưởng của YCH là những giải pháp tốt nhất trong các cụm ngành từ tiêu dùng và điện tử đến hóa chất và chăm sóc sức khỏe. Là người ủng hộ mạnh mẽ sự đổi mới, YCH được công nhận với cách tiếp cận 7PLTM trong việc tích hợp liền mạch chiến lược chuỗi cung ứng với quá trình thực thi.
Review YCH-Protrade
Người tốt, không có nhiều tiến bộ.
Văn phòng nhỏ, nhịp độ nhanh, quy trình hợp lý. Ban quản lý cần cung cấp đào tạo.
YCH - Đồng nghiệp vui vẻ, nhưng sếp quản lý quá chặt chẽ, lương thấp.