Việc làm 9Pay

Cập nhật 14/08/2024 14:48
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần 9Pay
Customer Advocacy Officer (Outsourcing)
9Pay
2.0
2 đánh giá 10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 19/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 20/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Central Plaza, 17 Lê Duẩn, Bến Nghé, Quận 1, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Execute internal campaigns to drive up Service culture across the bank
Perform other duties or special projects as required by Managers.
Support and coordinate skill trainings/briefings
Coordinate with internal BU/SU to develop and review processes to ensure smooth implementation
Understanding the customer journey and identify opportunities to proactivively intervene such as internal process, digital enhancement, internal trainings....
Ensure customer complaints will be handled fairly and properly within SLA as mentioned in complaint handling process
Oversees the development of a continuous stream of data to analyze, measure, and evaluate customer behaviors, then provide the insights together with suggestion for improvement/enhancement of all impacted aspects (products, services, processes, systems, staff...)
Improve customer experience through important metrics such as Net Promoter Score (NPS), customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

Strong with Microsoft Office (Excel, Words, Power Point....)
Meticulous, analytical and commitment to meet timeline.
Effective communikcation in both English and Vietnamese.
Ability to work in a cross-fuctional team environment
Be able to work well under pressure and handle multiple priority tasks simultaneously
Creative, challenging, capable of thinking differently and good time management
Strong analytical skills and be able to use data to identify trends and assess customer satisfaction levels
Experience in Service Quality Control/Client Care Center/Customer Service/Custonmer Experience is strongly preferred
Bachelor's degree in Banking & Finance or Economics Major.
Thông tin liên hệ
VN-Careers
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tố Hữu, Nam Từ Liêm

Ấp ủ ý tưởng và khao khát đem công nghệ thay đổi cách vận hành của doanh nghiệp, chúng tôi luôn tự đặt ra câu hỏi :"Tại sao chúng ta không thử tăng trưởng kinh doanh bằng công nghệ? " Cuối cùng, bằng niềm đam mê và sự nỗ lực không ngừng, Công ty Cổ phần 9Pay của chúng tôi được thành lập ngày 06-09-2018.

Những nghề phổ biến tại 9Pay

Bạn làm việc tại 9Pay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo 9Pay

9Pay

Click để đánh giá