Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1/ Job Location: HCM Office & Orvia Farms at Đồng Nai.
2/ Job Purpose: Provide excellent assistance to the General Manager in daily business activities to ensure smoothness and efficiency, including translation support between Vietnamese and English.
3/ Job Description:
- Coordinate communication between the General Manager and internal departments, as well as external partners, stakeholders, and clients, including translation support for effective communication with joint venture partners.
- Facilitate information exchange and reporting on performance of farm, hatchery indices, duck genetics & overall business between the farm and joint venture partners to ensure smooth collaboration and achievement of mutual objectives.
- Manage and maintain confidential files and records, ensuring the security of sensitive information.
- Assist in the preparation of reports, presentations, and other business-related documents.
- Coordinate and follow up on project deadlines, ensuring timely completion of tasks and deliverables.
- Assist and execute projects for the commercialization, planning, and quality activities of Orvia, under the supervision and guidance of the General Manager, ensuring that the company's objectives related to quality, development, and delivery are met.
- Support the General Manager in decision-making processes by conducting research, analyzing data, and preparing recommendations.
- Demonstrate cultural sensitivity and adaptability in all interactions with joint venture partners, stakeholders, and team members, promoting a positive and collaborative work environment.
- Provide day-to-day administrative support to the General Manager, including scheduling appointments, coordinating meetings, and managing correspondence
- Help organize and participate in company events, workshops, and training sessions as required.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field.
- Willing to travel to Farms at Đồng Nai & other destinations as assigned by business
- Minimum of 3-5 years of experience in an executive assistant or similar role, preferably within the genetics or joint venture industry.
- Excellent written and verbal communication skills in English, French, Vietnamese.
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Strong organizational and time management skills, with the ability to prioritize tasks and meet deadlines.
- High level of professionalism, confidentiality, and discretion.
- Ability to work independently and as part of a team.
- Knowledge of project management methodologies and tools is a plus.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Bất động sản G.Empire Land là doanh nghiệp uy tín hoạt động trong lĩnh vực đầu tư và phân phối Bất động sản, được điều hành bởi Ban lãnh đạo gồm những chuyên gia có bề dày kinh nghiệm cùng đội ngũ chuyên viên tư vấn được đào tạo bài bản, am hiểu thị trường, kỷ luật và nhiệt huyết.
Chúng tôi tin rằng, G.Empire Land có đủ tố chất để tạo nên những “kỳ tích” đáp ứng đầy đủ nhu cầu của Khách hàng và trở thành đối tác chiến lược mà các Chủ đầu tư đang tìm kiếm.
Với nhiệm vụ xây dựng một “VÙNG ĐẤT THỊNH VƯỢNG” cho khách hàng và nhân viên, gia tăng liên tục giá trị dịch vụ Bất động sản, chúng tôi không ngừng tìm kiếm những nhân sự mang trong mình nguồn năng lượng, nhiệt huyết vô tận để cùng nhau tạo nên sức mạnh khổng lồ cho đế chế mới mang tên G.Empire Land.
Là nơi quy tụ của rất nhiều nhân tài trong lĩnh vực bất động sản tại Việt Nam, G.Empire Land sẽ đồng hành cùng bạn để tạo ra những kỳ tích phi thường!