'Take responsibility for :
- Via virtual communication channels (telephone, video call...) to onboard customers, inform customers about suitable products ensuring the best experience to customers
- Customers: Onboard customers, inform customers about suitable products to bring the best experience to customers
- Receive customer information to inform customers about products/services via virtual channels which are suitable to customer's needs and comply with products procedure and policy or refer to other sales force to bring the best experience to customers
- Onboard and take care new customers
- Product and Service: ensure and improve service quality, create the best customer experience
- Update information on product, process/ guideline, MKT campaign, sales campaign and guideline to provide best service to customer
- Informcustomers about products and support based on customer's request precisely, comprehensively, timely to comply with products procedure, policy and SLA
- Take care customer, receive and handle customer issues
- Suggest and propose ideas with relevant units to improve product, process to make it become more efficient
- System: comply regulation & manage risks
- Perform every activities in accordance with policy, process, regulation.
- Identify customer information as well as acknoledge warning signals before and after customer transactions following regulations
- Manage operational risks following guideline
- Identify, report and participate in risk handling process
- Comply regulation on information security and confidential
- Human resource: develop people and build up organization culture
- Fully attend training courses
- Always find opportunity to learn and improve at work and in life
- Actively build up development plan
- Willing to share information, be ready to any changes happened
- Take ownership, take responsibility at work to achieve outstanding result
- Build up solidarity culture, encourage colleagues to achieve success
- Fully aware of TCB culture and follow 5 core values, behaviour standards
- Effectiveness management: manage business plan and business result
- Build up personal customer service plan and follow to achieve KPI indicators
- Report customer service activities to manager as request
Success Profile - Qualification and Experiences
- At least 3 year experience in Finance and Banking sector, virtual advisory experience is prioritized.
- Able to make a call out based on pre-defined call script or inform customers about single, multi product/service.
- Graduated from College or higher at any fields or sectors
- Proficient in office software, banking software
- English proficiency: According to the policy in the each period
Bệnh viện Đông Đô là Bệnh viện đa khoa lấy chuyên khoa Tim mạch làm mũi nhọn, nằm tại trung tâm thủ đô Hà Nội. Với đội ngũ các Giáo sư, Tiếnsĩ, Bác sĩ hùng hậu có tầm cỡ Quốc tế, với quy mô 150 giường bệnh cùng với các trang thiết bị máy móc hiện đại, Bệnh viện hi vọng sẽ góp một phần vào việc giảm tải điều trị bệnh nhân khu vực miền Bắc.
Lời đầu tiên, toàn thể cán bộ công nhân viên và tập thể đội ngũ y bác sĩ của Bệnh viện Đông Đô xin gửi lời chúc sức khỏe, hạnh phúc và thành công đến quý vị. Chúng tôi chân thành cảm ơn quý vị đã luôn quan tâm, ủng hộ và sử dụng dịch vụ của chúng tôi trong suốt thời gian qua.
Với mục tiêu xây dựng Đông Đô trở thành BỆNH VIỆN CHĂM SÓC SỨC KHỎE TOÀN DIỆN cho người dân, chúng tôi đã không ngừng nỗ lực và xây dựng một môi trường y tế quốc tế xanh – sạch – đẹp. Lấy sức khỏe của người dân làm mục tiêu hoàn thiện và phát triển để đến nay Đông Đô tự hào mang đến dịch vụ chăm sóc sức khỏe, tư vấn và hỗ trợ tốt nhất cho người dân.