Mô tả công việc
- Work in shifts, work from home/ remotely
- Working schedule according to company arrangements
- Average working time 46 hours/week
- 2 days off/ week (weekday)
WHAT YOU WILL DO
- Support merchants, and customers to handle orders problems in Japanese, English as well as Vietnamese;
- Receive, investigate, and resolve customer inquiries and complaints;
- Coordinate with departments in the company to support and solve customer problems, and improve the company's services;
- Manage and maintain customer information database;
- Other tasks as assigned by the manager.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary, bonus
- 13th-month salary, annual salary review
- Social & medical insurance in line with Vietnamese Labor Law
- Vouchers on Capichi App for employees
- Monthly and quarterly gifts ..
- Young, dynamic environment, agile mindset, product ownership mindset
- A multicultural working environment
Yêu cầu công việc
- Japanese equivalent to N2 level;
- English equivalent to Toeic 700-750, or IELTS 6.0-6.5
- Good communication, self-discipline, and responsibility for work;
- No prior customer service experience is required;
- Experience in a similar position is a plus;
- Age: Prefer under 27.
Yêu cầu hồ sơ
NovaEdu là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp nhằm nâng cao chất lượng nguồn nhân lực và cung ứng nhân sự chất lượng cao. Phát huy được hiệu quả cao nhất các nguồn lực xoay quanh nhân tố cơ bản nhất là Nhân lực, Kết nối cơ hội – Hỗ trợ và Thúc đẩy hệ thống Doanh nghiệp cùng phát triển. Góp phần giá trị vào việc nâng cao hiệu quả kinh tế, xã hội cho đất nước.
Hiện nay, NovaEdu là đối tác tin cậy của hàng trăm doanh nghiệp và có hàng chục nghìn học viên được đào tạo hàng năm. Bên cạnh các hoạt động đào tạo được tổ chức thường xuyên, liên tục tại trụ sở chính và tại các trường Cao đẳng, Đại học trên cả nước, NovaEdu còn là đơn vị chuyên cung cấp các dịch vụ đào tạo inhouse – đào tạo theo yêu cầu riêng của từng doanh nghiệp, tổ chức.