Mô tả công việc
Cooperate with the technical support team in identifying, reporting, and resolving technical problems arising when customers use the service
Follow potential customers after live chat via email
Daily report the new customer list and personal revenue to the manager
Receive customers’ technical requests and transfer them to the technical support team
Introduce and offer the company’s services to customers, give them a proper consultation and the services’ quotations to get order closing via live chat after taking on customers from the Marketing team
Yêu cầu công việc
Experience in sales/ basic IT knowledge/ e- commerce is an advantage.
Proficient in English speaking and writing skills: IELTS 6.0 or Toeic 750.
Have good communication skills.
Self- study, independent work, and good teamwork skills.
Quyền lợi
Income: Basic Salary: 10.000.000- 15.000.000 VND/month (KPI) +Bonus + Commissions + Computer Allowance
Enhance communication skills and presentation skills.
Bonus for Tet holidays, 13th- month salary, good performance, and 12 days off / year.
Improve about: English skills, Sales skills, Knowledge of technology, and international sales knowledge.
Review work performance and salary 4 times/year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 01:00:03
Công ty Cổ phần Năng Lực Việt hoạt động trong ngành công nghiệp phụ trợ, sản xuất và cung cấp các thiết bị, máy móc công nghiệp. Với 3 công ty thành viên:
Công ty CP Công nghệ Năng Lực Việt - VCC Tech: Là công ty chuyên về thiết kế, chế tạo thiết bị tự động hóa công nghiệp. Chế tạo máy cho công nghiệp lắp ráp, sản xuất cơ khí và công nghiệp hỗ trợ khác.