Việc làm Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á - AFOTECH

Cập nhật 12/09/2024 15:30
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH
MARKETING AUTOMATION SPECIALIST (QUẬN 1)
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Campaign Development & Execution

  • Develop, implement, and manage multi-channel marketing campaigns using automation tools across email, social media, and web platforms.
  • Work closely with Sales team to align marketing strategies with sales goals and provide insights for effective customer interactions.
  • Collaborate with Marketing team to create personalized and targeted email marketing workflows and lead nurturing programs to enhance engagement.

2/ Audience Segmentation & Lead Nurturing

  • Implement lead scoring and nurturing workflows to support customer acquisition and conversion goals.
  • Utilize automation tools to segment customers and prospects based on buyer journey stages and personas, including fine dining establishments, trendy fast-casual restaurants, and culinary schools.

3/ Content Customization & Personalization

  • Manage automated content delivery across channels, ensuring a cohesive brand message for all customer segments.
  • Partner with the Content and Social Media teams to deliver personalized, engaging content that speaks to customer needs at each stage of their journey, such as case studies, tutorials, and product demos.

4/ Data Analysis & Campaign Optimization:

  • Monitor and analyze campaign performance metrics to provide insights and optimize strategies for maximum effectiveness.
  • Develop A/B testing and reporting frameworks to assess engagement, conversion, and ROI for all automated marketing initiatives.

5/ CRM & Data Integration:

  • Manage the CRM data to support detailed reporting on lead generation, conversion rates, and customer retention.
  • Ensure seamless integration of marketing automation tools with CRM systems to maintain data accuracy and enable effective lead tracking.

6/ Customer Retention & Loyalty:

  • Work with the customer service team to ensure high levels of satisfaction and gather feedback for continuous improvement.
  • Design and implement automated customer retention and loyalty campaigns, including post-purchase engagement, maintenance reminders, and loyalty rewards programs.

7/ Continuous Improvement & Innovation:

  • Stay up-to-date on the latest marketing automation trends and technologies to propose and implement new strategies for campaign effectiveness.
  • Continuously assess and refine workflows to improve campaign scalability and effectiveness, while aligning with Ly Gia Vien’s brand and business goals.

Yêu Cầu Công Việc

Bachelor’s Degree in Marketing, Business, Communications, or a related field.

3+ years of experience in Marketing Automation, Digital Marketing, CRM Management.

Proficiency with marketing automation platforms (HubSpot, Marketo, ActiveCampaign) and CRM tools (Salesforce).

Preferably within the B2B or Hospitality sector. Experience with A/B testing, reporting, and data-driven decision-making.

Strong understanding of data analytics, lead scoring, segmentation, and multi-channel campaign management.

Strong written and verbal communication skills, with a creative mindset and attention to detail.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Satra Dong Khoi Building, 58, Đồng Khởi, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Thời gian làm việc: Thứ Hai đến sáng Thứ Bảy (9:00 - 13:00; 14:00 - 18:00)
  • Đồng nghiệp: Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
  • Phúc lợi:

    Thưởng Performances. Thưởng Lễ/Tết theo chính sách Công ty
    Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN full lương
    Cấp phát đầy đủ đồng phục và công cụ làm việc

  • Ngày nghỉ:

    Hưởng 01 ngày phép/tháng
    Nghỉ Lễ, Tết theo quy định Nhà nước

  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH
Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á - AFOTECH Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 8, đường TS15, khu công nghiệp Tiên Sơn, xã Hoàn Sơn, huyện Tiên Du

Công Ty Cổ Phần Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á AFOTECH (được biết đến nhiều nhất với thương hiệu MICOEM) Được thành lập từ năm 1991, trải qua 25 năm phát triển với quy mô hơn 1500 cán bộ công nhân viên của 3 Công ty, 2 Chi nhánh HCM, ĐN, các nhà hàng ăn uống và cửa hàng kem trên toàn quốc cùng đội ngũ kỹ sư công nghệ và nhân viên lành nghề, Công ty chúng tôi đã đưa ra thị trường các loại sản phẩm chất lượng cao mang thương hiệu: Micoem, Mì ăn liền Cung Đình, Gà nấm, Mummum, DimDim, Zonzon, Tứ Tuyệt… nước mắm Ông Tây, Long Đình…. với 100% nước cốt mắm từ đảo Phú Quốc,…; hệ thống nhà hàng Madame. Lân và các loại Kem tươi NZ (New Zealand),… với những hương vị thơm ngon mà 100% nguyên liệu được nhập khẩu từ New Zealand.

Những nghề phổ biến tại Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á - AFOTECH

Bạn làm việc tại Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á - AFOTECH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á - AFOTECH

Công Nghệ Thực Phẩm Châu Á - AFOTECH

Click để đánh giá