Mô tả công việc
We are, iTechwx, established in mid-2022, with 600 employees across 3 offices within Ho Chi Minh City. iTechwx dedicates the One-Stop Digital Transformation Service to our customers. Renowned for delivering premium IT outsourcing services exclusively tailored for Microsoft clients for 4 products: Microsoft Dynamics 365, Microsoft Azure, Microsoft Windows Commercial, Microsoft Office 365.
You will:
• Regularly review agent backlog to identify compliance, case handling, and process issues, report findings to management team promptly.
• Conduct recovery calls to mitigate high-risk cases, enhancing team performance.
• Performance tracking by reviewing key performance indicators and operational processes to provide insights into areas that require additional resources or training, thereby optimizing workload distribution, preventing backlogs and maintaining stable scorecard.
• Provide accurate, timely reports on service quality, productivity, availability, and other key metrics on a daily, weekly, and monthly basis.
• Oversee compliance audits and ensure the team meets compliance targets to ensure high standards of discipline and accountability within the team.
• Perform root cause analysis for feedback surveys, identify issues, and develop action plans.
• Standardize the handling process and training materials.
• Conduct training on process, best practice, lesson-learnt and soft skill sharing.
• Other tasks as assigned by the manager
Yêu cầu công việc
• From 2 years of working experience with at least 1-year experience in QA position in customer support field.
• Fluent in English.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities.
• Having experience/background in IT, Tech Support, high-tech projects is a plus.
• Professional appearance, courteous manner, and clear, friendly phone voice
Quyền lợi được hưởng
• Salary at 100% during the probationary period
• 90% contribution of the gross salary to social insurance
• An employee who works at night (10 PM - 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance
• 20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Training will be offered
• Full working equipment will be provided Annual Health Checkup • Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Công ty Cổ Phần Đầu Tư Xây Dựng Định Tân (DTCons) được thành lập từ năm 2010, chỉ trong một thời gian ngắn hình thành và phát triển, nhưng với quyết tâm và lòng nhiệt huyết của tập thể lãnh đạo và cán bộ công nhân viên, DTCons đã xây dựng được đội ngũ quản lý chuyên nghiệp, lực lượng công nhân kỹ thuật lành nghề cùng với mạng lưới các nhà cung cấp chất lượng và các đối tác uy tín. Chúng tôi đã cùng nhau xây dựng nên những công trình tốt về chất lượng và có tính thẩm mỹ cao, đáp ứng tốt các nhu cầu, kỳ vọng và niềm tin của các khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2008
Mission
Với phương châm “Chất lượng – Uy tín – Chuyên nghiệp”, chúng tôi không ngừng đầu tư vào yếu tố con người, công nghệ thông tin và máy móc thiết bị thi công hiện đại để trở thành nhà thầu chuyên nghiệp trong lĩnh vực xây dựng nhà xưởng công nghiệp, thực hiện các cam kết và làm hài lòng tất cả các khách hàng đã, đang và sẽ là đối tác của DTCons.
Review Định Tân
Cty sử dụng Bravo như 1 phần mềm ERP mặc dù các chức năng chỉ ở mức cơ bản (RV)
Quy trình rắc rối, thay đổi liên tục. (RV)
Muốn cắt giảm nhân sự mà ko muốn bồi thường hđ, ép nhân viên nghỉ (RV)