Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Delivery of the Sales Budget
Achieve or exceed the sales objective in the Business Plan through periodic brand performance reviews and taking practical and appropriate actions. Taking into consideration Trading Calendar, build organisation, training, merchandising, Advertising in compliance with company standards to ensure the desired results are achieved.
2. People Management.
Own the manpower planning and management of stores and its staff in order to achieve work environment which supports and improves store and team performance. Build in reward & recognition (non-financial) to keep the employee morale high. Develop store staff to provide a customer service exceeding customer expectation. To become “The Best” sales team. Work with the local manager to determine staffing requirements for the departments; interviewing, hiring and managing performance
3. Budget Planning & Management
Ensure the effectiveness and improvement of the stores operating cost through monitoring of changes in expenditures and discrepancies and through communication on the efficient use of resources.
4. Area Operations Management
Ensure the store hygiene, housekeeping and good application of marketing material are
maintained in line with company standards and to develop the capability of each store team to support all operational functions of the stores. Organize the resolution of any administrative issues faced by an operational store (e.g. maintenance, equipment malfunction, etc.) in order to resolve the problem timely. Organize resolution of customer / employee complaints reported, either immediately or soon thereafter, upon checking internally for its resolution in accord with company policy and procedures.
5. Visual Merchandising
Manage, organize, and implement visual merchandising standards in line with the company policies to ensure guidelines and standards are met
6. Loss Prevention
Ensure that the Loss Prevention policies, system & procedures are implemented in all stores and that the discrepancies in stock inventory are investigated in a timely manner to minimise the risk of internal and external loss of store merchandise and revenues. Implement the inventory process & contingency action plans to prevent shrinkage. Assess business operations and seek to
manage all areas of risk in relation to company policy and procedure to ensure that the stores
property and data are protected
7. Cash Management.
To define cash management requirements in each store and establish strong disciplines to protect company cash assets.
8. Policy and Procedures
Review of all current internal processes and policy relating to operations support and develop
and enhance operational policies and procedures for Loss Prevention, Store Operations,
Inventory, New Stores Opening and Cash Audit functions across all countries.
9. Store Projects
Organise the opening, modification, refurbishment, or closure of stores in accordance with the
Company Development plans and standards.
10. Supplier Partnership.
Develop and strengthen the consignment and supplier relationships in order to establish long
term, sustainable and mutually beneficial relationships.
11. Market Intelligence.
Keep abreast of the latest trend in the market with respect to the Product Trends and Brand
standards.
Yêu Cầu Công Việc
- Relevant experience within a retail sector in operations and / or sales management.
- Retail Knowledge: Should demonstrate an understanding of the operational and sales requirements of a retail company.
- Computer Literate: Should be competent in basic office skills
- Required to speak English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
LÂM THỦY MỘC CORPORATION - Là một trong những đơn vị kinh doanh và phát triển bất động sản hàng đầu khu vực Miền Trung. Dựa trên phương châm “Lấy khách hàng làm trọng tâm” và mục tiêu mang đến sự hài lòng tối đa cho khách hàng cũng như các nhà đầu tư - Lâm Thủy Mộc bằng khát vọng phát triển bền vững đã phấn đấu trở thành cầu nối uy tín cho mọi nhu cầu bất động sản và kinh doanh địa ốc. Xây dựng thành công quy trình và dịch vụ đẳng cấp, đưa ra các giải pháp nâng cao hiệu quả đầu tư, tạo ra giá trị khác biệt và chia sẻ cùng khách hàng. Qua đó nỗ lực góp sức mình vào sứ mệnh phát triển của ngành bất động sản Việt Nam.
Lâm Thủy Mộc Corporation hướng đến mục tiêu trở thành công ty cung cấp dịch vụ bất động sản chất lượng hàng đầu cả nước. Là đơn vị doanh nghiệp uy tín được nhiều đối tác lựa chọn trong lĩnh vực kinh doanh và dịch vụ bất động sản.
Lâm Thủy Mộc cung cấp cho thị trường các sản phẩm, dịch vụ bất động sản ưu việt, dựa trên cơ sở thấu hiểu nhu cầu, dựng xây giá trị và cộng hưởng lợi ích cho khách hàng, đối tác, cán bộ nhân viên và toàn xã hội.