Involve in sales planning and performance management activities in CIBG through :
- Omni channel management
- Customer experience và Service excellence
- Business campaign for area
- Internal communication
- Sales planning và lead allocation
- Resource Planning and Capacity management for Frontline
- Sale target, KPI setting (HO và Frontline)
- Sales Performance và Productivity
- Cost Management
Support And Co-ordinate:
- Omni channel management
- Customer experience và Service excellence
Develop KPI of service quality for units
- Business campaign for area
- Internal communication
The focal point to collaborate with CA on external communication, investor relation, etc.
- Sales planning và lead allocation
- Analyze, measure, report business activities, manage conversions on the sales funnel, list of potential customers
- Develop methodology, orientation, methods, criteria for business planning and allocation of targets
- Allocate and implement activities to ensure right RM - right customer, right frontline – right role
Support And Co-ordinate:
- Resource Planning and Capacity management for Frontline
- Develop a resource plan for sales force
- Monitor and track the resource status of CIBG sales force
- Track and report productivity
- Develop compensation model
- Sale target, KPI setting (HO và Frontline)
- Sales Performance và Productivity
- Develop methodology và criteria to assess performance, productivity and efficiency of sales force.
- Monitor, track và analyze and business performance, efficiency and productivity, identify and recommend improvement
- Monitor, analyze and report the results of
- Cost Management
- Develop standard cost
- Monitor, manage cost of CIBG to ensure cost is within budget and optimized
- Contact point to develop cost budget and operational expenses
- Control cost proposal and participate in Cost Council for CIBG
- Support to Director to train, to build future team members and implementation specific duties and other duties as assigned
Key Relationships - Direct Manager
Director, Sales planning, Performance and Capacity Management; Senior Manager/ Manager, Sales Planning and Capacity Management
Key Relationships - Direct Reports
Not applicable
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in CIBG, other units in TCB ( RBG, CSA, TO, DO…)
Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Mimimum TOEIC 550 or equivalent
LÂM THỦY MỘC CORPORATION - Là một trong những đơn vị kinh doanh và phát triển bất động sản hàng đầu khu vực Miền Trung. Dựa trên phương châm “Lấy khách hàng làm trọng tâm” và mục tiêu mang đến sự hài lòng tối đa cho khách hàng cũng như các nhà đầu tư - Lâm Thủy Mộc bằng khát vọng phát triển bền vững đã phấn đấu trở thành cầu nối uy tín cho mọi nhu cầu bất động sản và kinh doanh địa ốc. Xây dựng thành công quy trình và dịch vụ đẳng cấp, đưa ra các giải pháp nâng cao hiệu quả đầu tư, tạo ra giá trị khác biệt và chia sẻ cùng khách hàng. Qua đó nỗ lực góp sức mình vào sứ mệnh phát triển của ngành bất động sản Việt Nam.
Lâm Thủy Mộc Corporation hướng đến mục tiêu trở thành công ty cung cấp dịch vụ bất động sản chất lượng hàng đầu cả nước. Là đơn vị doanh nghiệp uy tín được nhiều đối tác lựa chọn trong lĩnh vực kinh doanh và dịch vụ bất động sản.
Lâm Thủy Mộc cung cấp cho thị trường các sản phẩm, dịch vụ bất động sản ưu việt, dựa trên cơ sở thấu hiểu nhu cầu, dựng xây giá trị và cộng hưởng lợi ích cho khách hàng, đối tác, cán bộ nhân viên và toàn xã hội.