Mô tả công việc
- Complete daily reports and other assigned duties. Manage assigned customer list.
- Consulting, quotes, ticket conditions, airline regulations, Visa, Tour, Hotel, car, train,... for customers.
- Making reservations and issuing air tickets through online platforms. Follow up bookings, process and support online ticket bookings.
- Receive requests and feedback from customers via phone, email, or other online chat channels,... about the company&039;s services.
- Handle customer requests related to booking & support services such as: reschedule requests, refund requests, add- on requests, check- in online, meal reservation, luggage, other related booking, Visa, Tour, Hotel, ect.
- Learn and operate a computerized reservations system.
Yêu cầu công việc
- Quick learner, willing to practice and be trained.
- At least 06 months as a Booker or experience in Travel/ Visa/ Hotel/ Tour... is a plus.
- Customer service experience is preferred but not required.
- Being patient, attentive to detail, and responsible. Calmness, ability to find solutions, even when busy and/or under stress. Competent in handling difficult situations.
- Proficient of Airline Reservations (GDS: Galileo, Abacus, Amadeus, Sabre,...), Platform Portals: IAG, Tripstack, Farelogix, Travelport, Agentconectbiz, .... etc and the LCC website.
- Strong understanding of passport and visa processing, Tour, booking hotel,...
- Strong communication skills – verbal, written and active listening. Fluency in English.
- Diploma in business administration, English, tourism, culture, hotel management,...
- Computer literacy with fast and accurate data entry skills, attention to detail.
Quyền lợi
- Opportunities to be trained by professional co- workers.
- Salary: Range (8- 20M) + Bonus (Depending on capacity).
- Supplied with full working equipment.
- Full benefits according to regulations (Social Insurance, Health Insurance, Holidays, Lunar New Year, ....).
- Probation from 1- 2 months (Depending on capacity).
- Bonus for diligence, 13th month salary,...
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-20 00:30:02
Hoạt động từ năm 1989, với các thương hiệu Công viên Văn hóa Đầm Sen, Nhà hàng Thủy Tạ, Khách sạn Ngọc Lan, Khách sạn Phú Thọ, Trung tâm Du lịch Đầm Sen, Khu du lịch sinh thái Vàm Sát… Công ty Cổ phần Dịch vụ du lịch Phú Thọ (Phú Thọ Tourist) ngày càng phát triển trở thành nhà cung cấp dịch vụ Vui chơi giải trí, Ẩm thực, Lưu trú và Lữ hành được khách hàng tin dùng và đánh giá cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành