Việc làm Asahi Japan

Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Quản Lý Tài Sản Và Đầu Tư Asahi Japan
Nhân viên kinh doanh
Asahi Japan
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.
Develop new project : quotation - sample
Manage Purchase order and arrange production schedule , shipment and oversee billing and payments
Tracking of customer's Purchase Order, Sales Order, Delivery Order and payment.
Manage incoming and outgoing shipment together with buying team.
Ensure on time delivery to customer.
Handling customer complaints, stock returns and warranty procedures.
Provide an up-to-date and accurate feedback on customer's requirement and sales forecast.
Preparation of sales report.
Communicate and coordinate with internal departments to keep track of projects schedule and manage projects effectively
Take initiative in managing new projects relating NPI process, RFQ process, samples submission, and other customer requirements handling
Maintain good customer relationship and active in looking for new sales opportunity for current customer base.Yêu Cầu Công Việc
Education: College/Bachelor's degree is advantage.
Have 2 to 3 Years working experience in Customer Service Executive, Sales Admin - Support (mandatory field).
Experience in Print Packaging manufacturing line will be advantages.
Able to take work pressure from work.
Fluent in English/Chinese will be advantages
Careful, well - organized, friendly, positive thinking, Hard - Working, responsible
Eager at learning and learning from doing.
Willing to travel.Laptop
Chế độ bảo hiểm
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
T.18 Tòa nhà Center Building, 1 Nguyễn Huy Tưởng, Thanh Xuân, Hà Nội

Công ty Cổ phần Dịch vụ Quản lý tài sản & Đầu tư ASAHI JAPAN được thành lập dựa trên  cơ sở hợp tác vững mạnh giữa Tập đoàn Xây dựng, Đầu tư và Quản lý bất động sản uy tín  Nhật Bản – TOYO GROUP và Đất Xanh Miền Bắc – đơn vị phân phối & cho thuê bất động sản được lựa chọn hàng đầu Việt Nam.Với mong muốn cung cấp giải pháp bất động sản toàn diện và có dịch vụ tốt nhất Việt  Nam, ASAHI JAPAN đã và đang tạo nên một chuỗi dịch vụ bất động sản khép kín: Đầu  tư – Phân phối – Khai thác – Vận hành, gồm 3 lĩnh vực:

+ Quản lý Tài sản (dưới thương hiệu ASAHI JAPAN )

+ Phân phối tiếp thị dự án bất động sản (dưới thương hiệu ASAHI LAND )

+ Dịch vụ lữ hành, quản lý lưu trú và khai thác cho thuê (dưới thương hiệu ASAHI LUXSTAY ).

Những nghề phổ biến tại Asahi Japan

Bạn làm việc tại Asahi Japan? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Asahi Japan

Asahi Japan

Click để đánh giá