Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Purpose: With ambitious marketing goals and a desire to expand the product range and enhance existing product maintenance to reach a growing audience, this position will be responsible for the overall management of the company's brand activation programs.
- Manage the program's approved budget:
Taking responsibility for the marketing/ Sales activation budget and designing annual campaigns with the sales and marketing teams
Oversee the creation, implementation, and evaluation of innovative, engaging activation programs intended to increase brand awareness, trial, and sales.
Review performance, ROI and tracking of campaigns and apply learnings for future initiatives
2. Manage the program's approved budget
Effectively manage PG team activities in stores/ Super market
Support recruit teammate, PG to run activation program
Cooperate and negotiate with partners to achieve the strongest execution possible
Act as the connection between Sales and Marketing
Build and maintain a calendar of brand activation events for the team
3. Conduct reporting and analysis of each campaigns
Follow up the KPIs to analyze the effectiveness of each project.
Always keep previous campaigns in mind when planning new events to avoid repeating past mistakes.
Conduct market reports and work performance as required by managers.
4. Develop an activation strategy that aligns with company goals
- Making Annual plan aligns with business goals
- Educate consumers about the product
- Work with agencies to provide best-in-class creative in compliance with guidelines,
- Regulate and coordinate with agencies to implement activation, sampling, and roadshow programs
- Summarize assessments, and recommendations, and select solutions/quotes given by partners/suppliers to the company's requirements.
Yêu Cầu Công Việc
- Have 5 - 7 years of experience in the field of Promotion, Sampling Marketing or activation program in the Foods goods, FMCG, F&B.
- Experience using data to analyze campaign performance. Strong understanding of data analysis and reporting tools.
- Communication skills to interact effectively with multiple stakeholders such as marketing, sales, and other departments.
- Creativity: Gifts, Promotional Promotion Scheme, How to implement promotional activities.
- Coordination and execution skills, communication skills, problem-solving skills, teamwork skills
- Advise, and monitor the planning and implementation of business plans.
- Travel frequently for activations
- Self-motivation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM TV.PHARM thành lập ngày 22/10/1992. Với phương châm hoạt động: “Hiện đại tạo niềm tin - chất lượng xây hạnh phúc”, TV.PHARM là doanh nghiệp đầu tiên sản xuất viên nang mềm hiện đại nhất tại Việt Nam. Đến nay nhà máy không ngừng phát triển và hiện đại hóa dây chuyền sản xuất nên được khách hàng trong và ngoài nước tín nhiệm và tin tưởng…
Với đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp cùng lực lượng công nhân kỹ thuật có tay nghề cao, trong những năm qua TV.PHARM ngày càng tự hoàn thiện và góp phần xây dựng nền tảng sức khỏe của cộng đồng. Mọi công đoạn sản xuất đều được TV.PHARM kiểm soát chặt chẽ trong điều kiện vô trùng tuyệt đối bằng hệ thống máy tính, từ khâu vô thuốc, đóng chai đến dán nhãn sản phẩm. Không dừng lại ở đó, TV.PHARM đang xây dựng và phát triển mạng lưới kinh doanh nội địa cũng như bước đầu tiếp thị sản phẩm sang thị trường một số nước ASEAN và xa hơn nữa là thế giới.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 1992: công ty được thành lập
Mission
Với phương châm hoạt động: “Hiện đại tạo niềm tin - chất lượng xây hạnh phúc”, TV.PHARM (tiền thân là Công ty Dược & Vật tư y tế Trà Vinh) là doanh nghiệp đầu tiên sản xuất viên nang mềm hiện đại nhất tại Việt Nam. Đến nay nhà máy không ngừng phát triển và hiện đại hóa dây chuyền sản xuất nên được khách hàng trong và ngoài nước tín nhiệm và tin tưởng …