Việc làm GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

Cập nhật 11/12/2024 17:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG
Senior Customer Success Specialist
GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG
9 việc làm 87 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview

We are seeking a dedicated and proactive Senior Customer Success Specialist to join our team. This role will primarily focus on managing customer inquiries, issues, and requests related to shipped-out and online orders for our US and UK markets. The ideal candidate will have strong communication skills, attention to detail, and a customer-centric attitude to ensure a seamless experience for our clients from order placement to delivery.

Job Responsibilities

Order Management:

  • Handle customer inquiries related to online and shipped-out orders, including checking address, shipping payment, tracking, order status, shipping status, shipping delays, and returns.
  • Process order adjustments or cancellations, when applicable, and ensure timely communication with customers regarding changes.
  • Assist customers in the US and UK markets by providing clear and accurate information regarding product availability, order status, and shipping policies.



Issue Resolution:

  • Address customer concerns or complaints related to damaged, missing, or delayed shipments.
  • Work closely with the warehouse and logistics teams to resolve shipping issues quickly and efficiently.
  • Provide solutions to customer inquiries, ensuring that all interactions are positive and aligned with company policies.



Customer Communication:

  • Respond to customer inquiries in a professional and friendly manner.
  • Maintain a high level of customer satisfaction by ensuring timely responses and proactive updates on order status and issues.



System Management:

  • Update and maintain accurate customer information, order details, and issue logs in the order management systems.
  • Ensure the informationn is up-to-date with the most recent order status and customer communications.



Collaboration:

  • Collaborate with the sales and warehouses to ensure a smooth order process and identify areas for improvement.
  • Provide feedback to the team on common customer concerns or challenges to help improve product offerings and processes.



Returns & Exchanges:

  • Coordinate with sales team to manage return and exchange requests, ensuring customers are guided through the process and that all necessary information is provided.
  • Work with the warehouses to ensure the timely processing of returned products.



Job Requirements

  • 5 years or more experience in customer service
  • Have experience working with US, UK or Europe based companies.
  • Proven experience in customer service, preferably in an e-commerce or retail environment
  • Familiarity with order management systems, CRM tools, and customer service software is a plus
  • Excellent English language – verbal and written
  • Excellent written and verbal communication skills, with a strong focus on customer empathy
  • Ability to handle multiple customer inquiries simultaneously while maintaining attention to detail.
  • Strong problem-solving abilities and ability to manage difficult situations with professionalism.
  • Strong time management and organizational skills, with the ability to prioritize tasks effectively.
  • Positive, team-oriented attitude and a willingness to collaborate across departments.



Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG
GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
27 Thăng Long, Phường 4, quận Tân Bình

Công Ty Cổ Phần Giao Nhận Toàn cầu Vân Long chuyên về lĩnh vực giao nhận, dịch vụ vận tải biển quốc tế Với gần 15 năm trên thị trường chuyên cung cấp dịch vụ Vận tải Nội Địa Và Vận tải Quốc Tế bằng các hình thức: Vận tải đường biển, vận tải hàng không,.. Với nền tảng mạng dịch vụ hoàn chỉnh trong và ngoài nước và chế độ quản lý hiệu quả cao, công ty cung cấp đầy đủ các dịch vụ hậu cần và vận chuyển, bao gồm xuất nhập khẩu bằng đường biển, bằng đường hàng không, vận tải và môi giới hải quan, kho bãi và phân phối. Và nhiều sản phẩm dịch vụ như: - Vận tải đường biển - Vận tải hàng không giá rẻ - Dịch vụ Logistics - Hàng Dự án - Dịch vụ vận chuyển hàng hóa nội địa - Dịch vụ vận chuyển hàng hóa quốc tế - Dịch vụ vận tải nội địa - Dịch vụ chuyển phát nhanh Quốc tế và nội địa.

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
  • Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Du lịch hằng năm 
  • Teambuilding
  • Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao

Lịch sử thành lập 

  • Được thành lập vào năm 2007

Mission

  • Trải qua hơn 12 năm phát triển trong nghề, VANLOG đã xây dựng được mối quan hệ khách hàng lâu năm và tin tưởng sử dụng dịch vụ từ những ngày đầu thành lập. Chúng tôi VANLOG chuyên các tuyến: Đông Nam Á, Trung Đông, Châu Phi, Châu Úc, …

  • Với Slogan “CARGO HANDLE WITH CARE”, tiêu chí hàng đầu của công ty là đem lại dịch vụ tốt nhất không chỉ về giá cước vận chuyển, thủ tục hải quan, xử lý chứng từ, mà còn là khả năng xử lý tình huống chuyên nghiệp của đội ngũ nhân viên lâu năm trong nghề.

Những nghề phổ biến tại GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

Bạn làm việc tại GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

GIAO NHÂN TOÀN CẦU VÂN LONG

Click để đánh giá