Việc làm Global Online Branding

Cập nhật 01/11/2024 15:29
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GLOBAL ONLINE BRANDING
MARKETING AUTOMATION SPECIALIST (QUẬN 1)
Global Online Branding 3.9★
22 đánh giá 28 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1/ Campaign Development & Execution

  • Develop, implement, and manage multi-channel marketing campaigns using automation tools across email, social media, and web platforms.
  • Work closely with Sales team to align marketing strategies with sales goals and provide insights for effective customer interactions.
  • Collaborate with Marketing team to create personalized and targeted email marketing workflows and lead nurturing programs to enhance engagement.

2/ Audience Segmentation & Lead Nurturing

  • Implement lead scoring and nurturing workflows to support customer acquisition and conversion goals.
  • Utilize automation tools to segment customers and prospects based on buyer journey stages and personas, including fine dining establishments, trendy fast-casual restaurants, and culinary schools.

3/ Content Customization & Personalization

  • Manage automated content delivery across channels, ensuring a cohesive brand message for all customer segments.
  • Partner with the Content and Social Media teams to deliver personalized, engaging content that speaks to customer needs at each stage of their journey, such as case studies, tutorials, and product demos.

4/ Data Analysis & Campaign Optimization:

  • Monitor and analyze campaign performance metrics to provide insights and optimize strategies for maximum effectiveness.
  • Develop A/B testing and reporting frameworks to assess engagement, conversion, and ROI for all automated marketing initiatives.

5/ CRM & Data Integration:

  • Manage the CRM data to support detailed reporting on lead generation, conversion rates, and customer retention.
  • Ensure seamless integration of marketing automation tools with CRM systems to maintain data accuracy and enable effective lead tracking.

6/ Customer Retention & Loyalty:

  • Work with the customer service team to ensure high levels of satisfaction and gather feedback for continuous improvement.
  • Design and implement automated customer retention and loyalty campaigns, including post-purchase engagement, maintenance reminders, and loyalty rewards programs.

7/ Continuous Improvement & Innovation:

  • Stay up-to-date on the latest marketing automation trends and technologies to propose and implement new strategies for campaign effectiveness.
  • Continuously assess and refine workflows to improve campaign scalability and effectiveness, while aligning with Ly Gia Vien’s brand and business goals.

Yêu Cầu Công Việc

Bachelor’s Degree in Marketing, Business, Communications, or a related field.

3+ years of experience in Marketing Automation, Digital Marketing, CRM Management.

Proficiency with marketing automation platforms (HubSpot, Marketo, ActiveCampaign) and CRM tools (Salesforce).

Preferably within the B2B or Hospitality sector. Experience with A/B testing, reporting, and data-driven decision-making.

Strong understanding of data analytics, lead scoring, segmentation, and multi-channel campaign management.

Strong written and verbal communication skills, with a creative mindset and attention to detail.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Satra Dong Khoi Building, 58, Đồng Khởi, Quận 1, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Thời gian làm việc: Thứ Hai đến sáng Thứ Bảy (9:00 - 13:00; 14:00 - 18:00)
  • Đồng nghiệp: Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động
  • Phúc lợi:

    Thưởng Performances. Thưởng Lễ/Tết theo chính sách Công ty
    Tham gia đầy đủ BHXH-BHYT-BHTN full lương
    Cấp phát đầy đủ đồng phục và công cụ làm việc

  • Ngày nghỉ:

    Hưởng 01 ngày phép/tháng
    Nghỉ Lễ, Tết theo quy định Nhà nước

  • Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GLOBAL ONLINE BRANDING
Global Online Branding Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
235 Lý Thường Kiệt - Phường 6 - Quận Tân Bình - TP Hồ Chí Minh.

Công ty Cổ Phần Global Online Branding - GOBRANDING là công ty có vốn đầu tư Nhật Bản, hoạt động trong lĩnh vực cung cấp giải pháp phát triển thương hiệu số.

Đội ngũ lãnh đạo của GOBRANDING là các chuyên gia tại Nhật Bản và Việt Nam, cùng có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực tư vấn, cung cấp dịch vụ trực tuyến, tư vấn và triển khai chuyển đổi số.


Review Global Online Branding

3.9
22 review

17/02/2021
IT Officer tại Hồ Chí Minh

Ai muốn thực tập hoặc làm parttime CTV thì nên cân nhắc, lương trả thì trễ vì lấy lương của CTV/TTS cấn vô tiền công ty cho vay nợ, đã vậy không có thông báo trước(rv)

12/02/2022
IT Officer tại Hồ Chí Minh

Mấy năm trước công ty vẫn trả lương đều đều, BH đóng đủ đến lúc dịch thì khó khăn nhưng công ty vẫn trả lương đầy đủ cho nv tuy có trễ nhưng vẫn trả đủ mà.(rv)

11/02/2021
Nhân viên/ Officer tại Hồ Chí Minh

Có cái trả lương chậm không thông thông báo trước, nhắn hỏi khi nào có thì hẹn đi hẹn lại, trợ cấp tháng 8 mà qua gần giữa tháng 10 mới gửi, mấy tháng sau thì chưa thấy nữa. (rv)

Những nghề phổ biến tại Global Online Branding

Bạn làm việc tại Global Online Branding? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Global Online Branding

Global Online Branding

Click để đánh giá