Mô tả công việc
You will be a part of HappyPoints, a subsidiary specializing in offering comprehensive E-commerce services to online business owners. Our services and applications serve hundreds of Shopify merchants around the globe. We are seeking passionate and result-driven individuals to join our Business Development team for Shopify services.
In this role, you will be responsible for identifying and engaging potential clients, aligning with our Ideal Customer Profile (ICP). Besides, you will be trained to manage and grow these accounts, playing a vital role in driving sales growth and contributing to our company's success.
Opportunities
- Dive into the world of E-commerce services with real projects from day one.
- Start as a fresher and evolve into a full-fledged Account Executive with opportunities to advance into senior roles.
- Build a strong professional network by interacting with merchants and industry experts.
- Enhance your sales, communication, and account management skills with our training programs.
- Get involved in creative brainstorming sessions where your ideas can directly impact our strategies and client success.
- Opportunity to secure a permanent position and be part of a growing company that values and invests in its people.
Role & responsibilities
- Identify and qualify potential clients based on our provided ICP.
- Understand the needs of prospects and spark their interest in our products and services.
- Build and maintain meaningful connections with prospects
- Collaborate closely with team members to consult and close sales.
- Manage and grow client accounts, identifying opportunities to increase sales.
- Regularly update sales metrics and report daily activities to the team.
Yêu cầu công việc
- Graduate in a degree program in Business, Marketing, E-commerce, or a related field.
- Basic knowledge of the e-commerce industry is preferred.
- Self-starter with a strong willingness to learn and adapt.
- Enthusiastic about achieving sales growth and contributing to the company's success.
- Strong communication and teamwork skills.
- Previous experience in sales, business development, or a related field is a plus.
- Fluent in English, both written and spoken.
Quyền lợi được hưởng
- Income commensurate with experience and ability
- Sales commissions paid on a quarterly / yearly basis
- Review development roadmap every 6 months
- Comfortable working environment, promoting efficiency, teamwork, and knowledge sharing
- Special attention and direction for each member's development
- Lunch support at the company with a full nutritional menu
- Choose flexible working hours, only 7.5 hours/day guaranteed
- Remote based on personal needs 1 day/month
- Ensure that the regimes comply with State regulations
Hamsa Corporation là nhà cung cấp dịch vụ chuyển đổi số tại Việt Nam được thành lập vào năm 2014. Dịch vụ của chúng tôi bao gồm Tư vấn công nghệ doanh nghiệp, Phát triển phần mềm, Phát triển thương mại điện tử, Phát triển Blockchain. Kể từ đó, Hamsa đã cung cấp các giải pháp thương mại điện tử tùy chỉnh cho hơn 1000 khách hàng từ khắp nơi trên thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Với đội ngũ gồm các chuyên gia Biz & IT chuyên nghiệp, đam mê, chúng tôi làm việc cùng nhau để trao quyền cho tất cả các công ty khởi nghiệp, doanh nghiệp đã thành lập, chung tay thực hiện chuyển đổi kỹ thuật số và đưa công nghệ vào cuộc sống.
Review HAMSA
Tại đây với sự giúp đỡ, truyền cảm hứng của mọi người mình học hỏi được khá nhiều điều, rất hữu ích cho công việc về sau này (IT)
Được mentor định hướng, tư vấn giúp đỡ rất nhiều để mình tìm thấy được con đường, định hướng đúng đắn của mình (IT)
Sếp quan tâm đến nhân viên: đời sống, tinh thần, tình cảm, học hành (IT)