Công ty Hanacans

Bắc Ninh
500 - 1.000 nhân viên
Cơ khí / Ô tô / Tự động hóa
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Công ty Hanacans

Kỹ thuật
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải
Công nghệ thông tin
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm Công ty Hanacans

Cập nhật 16/01/2025 10:51
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Hanacans
Account Manager – Projects – South Region
Công ty Hanacans
74 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Mission

(Why the position exists)

  • Deploys all sales actions with targeted accounts assigned spread over multiple customer types, in order to maximize the
  • Business with them through mainly field interactions and supports them on their digital transformation journey.
  • Sales activity deployment to detect projects in targeted segment / accounts.
  • Customer mapping to identify the main stakeholders and organizational structure of targeted accounts.
  • To understand customers’ needs and bring Schneider products / solutions directly to customers.
  • To build and secure relationship with relevant channels (end-users, contractors, panel builders and system integrators)
  • Implement go-to-market strategies to penetrate Industry end-markets and find opportunities selling Schneider Electric products and packages to their projects.
  • Execute account management plan toward targeted customers to maintain long-term relationship with them
  • Deploy opportunity management plan in early stage (identify & qualify, influence & develop)
  • Respond to customers’ queries, co-ordinate with back-office to prepare quotation.
  • On-time information delivery and proposal management for end-users / channels
  • Follow-up on proposals through to contract negotiation and closure. Proactively using bFO to ensure sales force efficiency and foster cross selling / collaboration.

Job Description

  • Account management:
  • Account ownership locally, this role typically covers key accounts and systematically ensures that account plans are in place.
  • Deploys all sales actions with assigned end-users, contractors to maximize the business with them.
  • Qualifying opportunities:
  • Active participation and identification of future projects through regular contact with customers (face to the customers) within targeted accounts. Able to gather specific information (competitors, budget, comm/tech adv/disadv, etc.) to increase chances.
  • Promote products & solutions and manage offers:
  • Present & provide technical information necessary to the customers
  • Conduct technical prescriptions, provide technical support to customers
  • Follow-up on offers: Follow- up of offers with customers and keep project information on bFOs updated
  • Finalize on contracts: Lead contract negotiations with the support of other departments (Finance, EC, CCC, etc.). Transfer project details to the support teams and ensure a smooth transition for project execution.
  • Follow-up on Customer:
  • To lead project kick-off meeting and facilitate executor during project handover for execution.
  • Keep regular contact with customers to ensure satisfaction before and after delivery. Work closely with the back office (execution, finance, marketing, logistic) to ensure customer satisfaction.
  • Master SE offer knowledge and targeted solutions: Have sufficient knowledge of all SE products and targeted solutions to promote to targeted accounts
  • bFO implementation: Create SVR within 48 hours after visit & maintain and update project status regularly in Bridge Front Office (bFO). Ensure project information is exhaustive and valuable to support key strategic decisions.

Qualifications

Education:

University degree in Electrical or Automation Engineer

Working Experience:

Sales and account management skills

At least 3+ years of professional experience in Industry end-markets

Business Understanding:

Market knowledge in area of work, exposure & awareness of Industry end-market

Others (e.g. language skills, technical skills):

Schneider Electric products & equipment

Presentation & communication skills, spoken & written English Knowledge of contracts/tender, finance and project management

Schedule: Full-time

Req: 0097BC
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Hanacans
Công ty Hanacans Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Khu công nghiệp Hanaka

Hanacans trở thành thành viên của Tập đoàn Apollo kể từ ngày 26 tháng 4 năm 2021. Hanacans là nhà sản xuất lon nhôm lớn nhất ở khu vực phía Bắc Việt Nam (tính theo năng lực sản xuất hiện nay). Công ty có một cơ sở khách hàng vững chắc, phục vụ một loạt các nhà sản xuất đồ uống địa phương. Hơn nữa, Hanacans đang tiếp nhận công nghệ sản xuất tiên tiến và hệ thống kiểm soát chất lượng của ALTAMIRA CAN, từ đó củng cố sức mạnh cạnh tranh của mình tại thị trường Việt Nam đang phát triển. 

Chính sách bảo hiểm 

  • Được hưởng đầy đủ các chế độ phúc lợi, Đóng BHXH, BHYT, BHTN, …. theo quy định của Nhà Nước
  • Được tham gia Bảo hiểm MSIG 24h  

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Lễ trao giải thưởng, hoạt động thể thao, giải trí như giải bóng đá 
  • Du lịch hằng năm 
  • Team building gắn kết 
  • Tiệc tất niên, tiệc chào đón nhân viên mới và mừng sinh nhật 

 

Những nghề phổ biến tại Công ty Hanacans

Bạn làm việc tại Công ty Hanacans? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Hanacans

Công ty Hanacans

Click để đánh giá