Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Head of Media Corporate - CDMO
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
12/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
11/01/2025
Hình thức:
FULL_TIME
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Key Job Accountabilities
Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
- Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
- Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
- Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
- Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.
- Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
- Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
- Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
- Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
- Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
- Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
- Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.
- Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
- Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
- Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
- Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
- Support JBPs negotiations with key partners
- Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
- Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
- Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
- Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.
- Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.
Khu vực
VietJet Air
Xem trang công ty
Quy mô:
5.000 - 10.000 nhân viên
Địa điểm:
302/3 Phố Kim Mã, Phường Ngọc Khánh
Công ty Cổ phần Hàng không Vietjet (Vietjet Air) là hãng hàng không tư nhân đầu tiên được thành lập tại Việt Nam, hoạt động trong lĩnh vực vận chuyển hàng không nội địa và quốc tế. Hãng được thành lập năm 2007 bởi bà Nguyễn Thị Phương Thảo và bắt đầu hoạt động từ năm 2011. Từ đó đến nay, Vietjet Air đã nhanh chóng trở thành một trong những hãng hàng không lớn nhất tại Việt Nam với đường bay nội địa và quốc tế khá rộng, sử dụng đội bay hiện đại và chất lượng dịch vụ cao.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo hiểm sức khỏe
Các hoạt động ngoại khóa
- Các hoạt động gắn kết (team-building), hoạt động xã hội
- Chương trình văn nghệ
- Thể thao : Bóng đá, bóng rổ,...
- Kỳ du lịch của quý công ty
- Các cuộc thi tìm kiếm tài năng, các buổi tiệc và các sự kiện giải trí, sinh nhật
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Vietjet Air được thành lập với vốn điều lệ 600 tỷ đồng – 37.5 triệu USD. Chính thức được cấp giấy phép hoạt động
- Năm 2011, Mở bán vé máy bay đợt đầu tiên. Thực hiện chuyến bay thương mại đầu tiên từ TP.HCM đi Hà Nội
- Năm 2013, Vietjet Air chính thức mở đường bay đi Băng Cốc – Thái Lan. Thành lập liên doanh hàng không tại Thái Lan
- Năm 2014, Nhận giải Top 10 hãng hàng không giá rẻ tốt nhất Châu Á
- Năm 2015, Chào đón hành khách thứ 10 triệu của hãng
- Năm 2016, Hoàn tất đặt mua 100 máy bay Boeing 737 MAX200
- Năm 2017, Nhận chứng chỉ khai thác bay tại Thái Lan, công bố mở đường bay Đà Lạt – Bangkok
- Năm 2018, Vietjet công bố kế hoạch mở đường bay thẳng giữa Việt Nam và Australia
Mission
- Khai thác và phát triển mạng đường bay rộng khắp trong nước, khu vực và quốc tế
- Mang đến sự đột phá trong dịch vụ hàng không
- Làm cho dịch vụ hàng không trở thành phương tiện di chuyển phổ biến ở Việt Nam và quốc tế
- Mang lại niềm vui, sự hài lòng cho khách hàng bằng dịch vụ vượt trội, sang trọng và những nụ cười thân thiện
Review VietJet Air
3.6
34 review
23/02/2024
★
★
★
★
★
Tiếp viên Hàng không
tại Hồ Chí Minh
Nơi đáng học hỏi và tích lũy kinh nghiệm(GL)
28/03/2024
★
★
★
★
★
Tiếp viên Hàng không
tại Hồ Chí Minh
Môi trường thân thiện(GL)
20/04/2024
★
★
★
★
★
Đại diện kinh doanh
tại Hồ Chí Minh
Nơi tuyệt vời để làm việc(GL)
Những nghề phổ biến tại VietJet Air
Bạn làm việc tại VietJet Air? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
VietJet Air
Click để đánh giá