Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
BENEFITS:
- Lương thưởng tháng 13 theo doanh thu của công ty và nhiều hình thức thưởng hấp dẫn khác.
- Cung cấp trang thiết bị đầy đủ để phục vụ công việc
- Có Shuttle Bus đưa đón từ Bình Dương - HCM đến Long An
YOUR JOBS:
- Plan and coordinate administrative procedures and systems and devise ways to streamline processes. Develop, improve and review administrative systems and policies
- Manage reliable reception functions – couriers, distribution of mail, cleaning, security and catering etc.
- Conduct and train team and allocate responsibilities and office space. Assess staff performance and provide coaching and guidance to ensure maximum efficiency
- Ensure the smooth and adequate flow of information within the company to facilitate other business operations
- Manage leases and office setup/updates/fit out/renovations project
- Monitor inventory of office supplies and the purchasing of new material with attention to budgetary constraints
- Monitor costs and expenses to assist in budget preparation
- Oversee facilities services, maintenance activities and tradespersons (e.g electricians)
- Organize and supervise other office activities (recycling, renovations, event planning etc.)
- Ensure operations adhere to policies and regulations, manage schedules and deadlines
- Keep abreast with all organizational changes and business developments
- Manage leases and office setup/updates/fit out/renovations project
- Manage with the induction of new team members including workstation set-ups for new and relocating staff
- Keep track and support expats on the needed documents to work in Vietnam.
Yêu Cầu Công Việc
- Crafting an outstanding front of house experience with a high level of attention to detail in all areas, especially with respect to our client and visitor experience.
- Having impeccable presentation, friendly and professional communication skills, and the ability to host and interact with visitors, including staff, suppliers and clients on a variety of levels.
- Strong problem solving, critical thinking, coaching, interpersonal, and verbal and written communication skills
- Ability to plan for and keep track of multiple projects and deadlines
- Exceptional leadership and time, task, and resource management skills
- Bachelor’s degree, university graduated. Have at least 3 - 5 years of experience in a related field, such as management or administration, preferred
- Knowledge on furniture products is an advance
- Fluent English in both spoken and written
- Good knowledge of Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint
- Exhibit effective communication skills and have the ability to interact with others
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Phụ cấp khác:
Trợ cấp xăng xe 260.000 VND/tháng
Thưởng tuân thủ 300.000 VND/tháng - Thời gian thử việc: Thử việc 2 tháng
- Độ tuổi: 30 - 40
- Thời gian làm việc: Working hours: Mon - Fri, 7:15 - 16:00, Thứ 7 làm nửa ngày.
- Phúc lợi:
Chế độ nuôi con nhỏ, Entertainment (Office)
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT
Được hưởng Bảo hiểm sức khỏe cao cấp - Ngày nghỉ: 18 ngày phép/năm
- Lương: Cạnh tranh
Với bề dày hơn 15 năm kinh nghiệm, Công Ty Cổ Phần Hóa Dầu Vĩnh Phúc là đơn vị chuyên sản xuất, gia công, cung cấp sỉ, lẻ đa dạng các sản phẩm: DẦU NHỚT, MỠ BÔI TRƠN, PHỤ TÙNG XE GẮN MÁY, Dầu gốc, phụ gia, xăng dầu, chai lọ nhựa HDPE, Hạt nhựa HDPE chính hãng đạt chuẩn trong nước và quốc tế cho các doanh nghiệp, cá nhân trên toàn quốc. Chúng tôi hoạt động theo phương châm “Luôn đồng hành cùng bạn; Uy tín – Chất lượng – Nhanh chóng – Hiệu quả.” Cùng toàn thể đội ngũ nhân viên trẻ, năng động, nhiệt tình, chuyên nghiệp rất hân hạnh được phục vụ quý khách. Hãy đến với chúng tôi: Hàng hóa chính hãng, phục vụ chuyên nghiệp, giá cả cạnh tranh. Công ty Cổ Phần Hóa Dầu Vĩnh Phúc là sự lựa chọn tốt nhất tự hào góp phần vào sự thành công của Quý Khách hàng.