Việc làm Liberico

Cập nhật 13/12/2024 11:59
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Liberico
Secretary
Liberico
54 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 22/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 4th Floor, SFC Building, 146E Nguyen Dinh Chinh, Ward 8, Phu Nhuan District, HCMC.

Mô tả công việc

Purpose: The ultimate objective is to personal support and save time for BOD in daily operations.
Responsibilities:
• Perform secretarial/personal assistant/administrative duties to support Board of Directors (BOD).
• Proactively manage and coordinate the diary of BOD by prioritizing and arranging internal and external meetings, conference calls, appointments ensuring appropriate briefing papers are prepared and provided. Be responsible for drafting agendas, taking minutes of meetings/ conferences/ appointments.
• Compile daily action checklist (sorting of all pending request) to help daily time management.
• Welcome guests of BOD and provide good logistic arrangement for them (tickets, transportation, accommodation, meals, purchasing, entertainment events ... ect) and support other activities related while staying in Vietnam. Communicate with the guests as advised by BOD when requested.
• Respond quickly, positively and with flexibility to rapidly changing and often pressure situations.
• Handle and prioritize all outgoing or incoming correspondences (e-mail, letters, packages etc.). Take call messages and transfer to BOD timely.
• Compile daily action checklist (curation of all pending request) to help daily time management.
• Plan and organize BOD's travel including air ticket, transportation and accommodation booking, travel insurance, visa and other relevant tasks required.
• Prepare documents, slides, reports as well as research and analyze necessary information according to the request of BOD.
• Be the connection between BOD and other departments or third parties.
• Coordinate with suppliers/ vendors to ensure working condition of BOD. Support BOD's families in dealing with suppliers/vendors of purchasing equipment and providing services.
• Organize lunches, dinners, meals, entertainment (sport or golf booking .v.v.) with business associates and take care of partners on special occasions such as sending gifts, flowers on holidays, anniversary ,...
• Apply visa/ TRC for BOD or when requested.
• Support BOD to interpret in the meeting or translate documents upon request.
• Teaching Vietnamese for the Director when requested.
• Business both local and oversea trips may be required.
• Run errands as requested.
• Other works as assigned by BOD.

Yêu cầu công việc

Educational background: Candidate must possess at least a College Degree or graduated University (English or Korean language major- additional qualifications would be advantageous)
Experiences: Minimum from 1- 2 years work experience in secretarial/administrative role/ interpreter, preferably in professional services environment (working in foreign company is a plus)
Skills required:
Proficient computer skills (Microsoft Office skills)
Good written and spoken English (being able to speak Korean is an advantage).
Strong organizational and time management skills, with the ability to perform and priorities multiple tasks efficiently
Personalities:
Discretion and trustworthiness in handling sensitive and confidential information
Efficient, flexible, cautious and able to adapt in different environment
Positive, proactive, take initiative, good co-ordination skill, possess tact and diplomacy
Detailed, responsible, enthusiastic and honest
Can-do attitude and team work
Warm, friendly, supportive

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
The benefits include attractive salary and bonus, extra annual leave.
Cơ hội du lịch
Annual outing trip and many attractive events throughout the year.
Khác
International and professional working environment, long term and growing career path.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
173 Xuân Thủy, Hanoi, Vietnam

Liberico hướng tới việc cung cấp các sản phẩm tiêu dùng phục vụ đời sống của các gia đình đạt các tiêu chí sau đây:Thân thiện với người sử dụng, Thân thiện với môi trường, Dễ dàng tiếp cận

Công ty cổ phần Liberico, thành lập từ năm 2018, là đơn vị nhập khẩu và phân phối chuyên nghiệp các sản phẩm thuộc ngành hàng tiêu dùng nhanh (FMCG) tiêu biểu bào gồm: lương thực, thực phẩm nhập khẩu; các chất tẩy rửa dùng cho gia đình và các loại đồ uống có cồn, nước giải khát, hiện đang có mặt rộng khắp các tỉnh thành đất nước.

Những nghề phổ biến tại Liberico

Bạn làm việc tại Liberico? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Liberico

Liberico

Click để đánh giá