Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Trung cấp - Nghề
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
12/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
*Key Activities:
- Strictly follow the company HSE standard in daily work.
- Online Technical Support: Provides product recommendations answer to enquiries from ASM/KAM, DSR/DLEs and customers.
- Product developments: Carry out TotalEnergies and competitors trial test, testimonials with current products, new products
- Technical support:
* Lubrication survey to implement TotalEnergies Lubricants, Lubrication Audits to identify improvements to induce savings maintenance cost through promoting specialties ranges
* Resolves technical problems regarding product or equipment performance in order to protect the company against unfounded litigation
* Consults and plans with ASM/KAM on implementation of Effective Technical Services for nominated TotalEnergies accounts, identifies and implements profit improvement opportunities with customers.
* Works with frontline sales colleagues to develop new industrial and automotive customers and identifies customer needs through investigation analysis, communicates proactively with technical staff in target accounts to promote early adoption of TotalEnergies lubricants and programs.
* Carry out joint and solo visits to new and existing key customers providing technical proposals/assistance ( lub-chart, technical service package...) to generate sales opportunities and secures product upgrade opportunities.
* Providing on field training of product application knowledge to ASM/KAMDSRs/DLEs and reviews ASM/KAMDSRs/DLEs customer interaction regularly to ensure quality of offering.
- Management of technical standards and materials:
* Establishment, translation and revision of technical standards materials (Technical data sheet, raw material specification...) and provide needed technical assistance on important commercial projects.
* Documents results of technical programs/recommendations to quantify savings and/or cost avoidance for Effective Technical Services customers and/or provide success stories
Fulfill other tasks and/or assignments requested by the line managers whom the employee directly/indirectly reports to, and/or tasks requested by the Board of Management.
Yêu cầu công việc
- Had at least 3 years field experience (equipment and technical programs knowledge).
- Effective Technical Services account management and customer development.
- Good ability to know how to solve technical problems.
- Good presentation and negotiation skill.
- Fluency in English.
- Computer skill of power point, word and excel, etc.
Quyền lợi được hưởng
13th month of salary + Performance Bonus + Healthcare Insurance.
Nghỉ phép có lương
Annual Leave + Sick Leave + Urgent Leave
Đào tạo
Mobility/Training and Development Program
Được thành lập vào năm 2006, Lux Decor là một trong những Công ty hàng đầu Việt Nam nhập khẩu, sản xuất và phân phối các loại mành rèm cao cấp mang thương hiệu Modero, Ecoshade, Vava và Depo, Celesta.
Với đội ngũ nhân viên giàu tâm huyết, nhiều kinh nghiệm cùng phương châm:“Hướng đến những sản phẩm chất lượng cao, kiểu dáng hiện đại và sáng tạo không ngừng”, Công ty đã từng bước khẳng định được uy tín, thương hiệu với vị trí là nhà sản xuất, phân phối mành rèm hàng đầu Việt Nam.
Ban lãnh đạo Công ty coi con người là yếu tố quyết định trong quá trình xây dựng và phát triển. Do đó Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại, phát huy tối đa quyền được làm việc, cống hiến, phát triển, kết hợp hài hoà giữa lợi ích của doanh nghiệp với lợi ích của người lao động.