Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Function: Research Development & Quality (RDQ)
Reporting to: R&D Packaging Lead, SEA
Working location: Binh Duong Plant (26 VSIP, Road No. 8, Vietnam -Singapore Industrial Park, Binh Hoa, Thuan An, Binh Duong.)
Job Summary: As the R&D Packaging Manager, you will lead RDQ activities focused on packaging design and deployment for innovation and productivity projects across multiple geographies. Your primary objective is to enhance the consumer experience while ensuring alignment with marketing and manufacturing requirements. You will play a pivotal role in coordinating technical projects, managing stakeholder relationships, and leveraging your expertise to drive competitive advantage through packaging solutions.
Main Responsibilities:
• Team Leadership: Oversee a team of 6 Packaging Engineers.
• Project Management: Coordinate and manage up to 120+ packaging projects per year from inception to commercialization, ensuring alignment with cross-functional teams (RDQ, Marketing, Manufacturing, etc.).
• Packaging Development: Develop activities for a high-complex business with 350 SKUs, such as packaging design and specifications, scale up, commissioning, etc., and plan for the effective use of resources including the use of external agencies and suppliers. Leverage technical expertise and understanding of equipment design and manufacturing processes to ensure that packaging specifications are determined with excellence.
• Stakeholder Management: Effectively communicate, collaborate and influence stakeholders to ensure project objectives are met.
• Continuous Improvement: Drive continuous improvement initiatives to optimize packaging processes and reduce costs.
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor’s Degree in Packaging/Chemical Engineering, Food Science, or a related field.
• At least 5 years of experience FMCG or consumer packaging goods environment is a plus.
• A consumer-centric mindset with a passion for understanding and advocating for consumer needs.
• Strong leadership skills and managing stakeholders.
• Ability to identify complex technical/business problems, creating and implement solutions.
• Experience in coaching and mentoring team members.
• Technical curiosity and a collaborative approach to problem-solving.
• Fluency in English and Vietnamese is required for effective communication with local and foreign partners.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY CỔ PHẦN MONDELEZ KINH ĐÔ VIỆT NAM là một thành viên của tập đoàn Mondelēz International. Với mục tiêu dẫn đầu tương lai của ngành thức ăn nhẹ, chúng tôi tự hào sở hữu danh mục kinh doanh bao gồm các thương hiệu địa phương và toàn cầu đã trở thành biểu tượng như bánh quy OREO, bánh quy Cosy, bánh trung thu Kinh Đô,... và nhiều thương hiệu khác.
Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên. Hiện tại, Mondelez Kinh Đô đang đứng số 1 thị phần tại khu vực Bánh Quy & Bánh Trung Thu và Bánh Mì Đóng Gói. Tại Việt Nam, Mondelez Kinh Đô có tổng cộng hơn 3.300 nhân viên và sở hữu các danh mục thương hiệu lớn như bánh quy/bánh ngọt/đồ ăn nhẹ mặn, bún tươi, bánh trung thu và bánh kẹo.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Bóng đá
- Bóng chuyền
- Party kỷ niệm công ty, sinh nhật sếp, tiệc cuối năm, các ngày sự kiện….
Lịch sử thành lập
- Năm 2015, Mondelez International hoàn tất việc mua lại Kinh Đô và có 2 nhà máy sản xuất tại Bình Dương và Hưng Yên.
Mission
Mondelez Kinh Đô cam kết phát triển lâu dài tại Việt Nam bằng việc mang đến cho người tiêu dùng những sản phẩm phù hợp, vào đúng thời điểm người tiêu dùng cần, được sản xuất theo tiêu chuẩn của tập đoàn Mondelēz International.
Review MONDELEZ KINH ĐÔ
Môi trường làm việc tốt tại Việt Nam, với văn hóa công ty tích cực, sự hài lòng của nhân viên cao và nhiều cơ hội nghề nghiệp hấp dẫn.
Danh tiếng thương hiệu tốt trên toàn cầu. Đồng nghiệp thân thiện, cởi mở và có trách nhiệm nhưng khối lượng công việc nhiều
Công ty lớn, các bên liên quan đa dạng, nhiều phòng ban, nhiều cơ hội học tập nhưng lộ trình thăng tiến không rõ ràng