Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brand Consistency: Ensure content and campaigns reflect each brand segment’s identity, tailoring strategies to align with Easia Travel’s global standards. Maintain brand integrity and consistency across channels, ensuring the brand’s voice resonates in each market.
Contribute to the development of Easia Travel’s overall marketing strategy in collaboration with the Marketing Director.
Market Collaboration with Sales Team: Develop relationships with key stakeholders across the Sales Team to ensure content resonates with market needs and supports business development goals.
Brand Strategy: Develop digital-first content strategies for each brand to engage audiences across all markets. Develop brand strategies for each segment, creating tailored content that resonates with the target audience.
Trade Show and Event: Help prepare for trade shows and coordinate Marketing Manager to ensure the timely delivery of key destination and brand-related collaterals to reinforce Easia Travel’s presence in key markets.
Develop a Cross-Functional Content Calendar: Work with Marketing Manager s and content editor and oversee the content calendar to ensure timely, relevant content delivery that aligns with each brand’s goals and market needs.
Collaborating with other departments: Foster close relationships with stakeholders across the company to align campaign goals, content needs, and project timelines. Establish regular communications to gather feedback, discuss needs, and make adjustments when necessary.
Easia Partners Program: Oversee program growth with the Easia Partners Team to better serve our partners and bring them innovative marketing solutions.
Yêu Cầu Công Việc
- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage
- Skills:
Strong skills in brand management, content strategy, and cross-functional collaboration.
Skills related to content creation are essential. Familiarity with PowerPoint, Canva, and Adobe Creative Suite is considered an advantage.
Excellent communication and presentation abilities, with experience in stakeholder relationship building.
Education: Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field.
Experience: 5+ years in brand management or a communications role, preferably within the tourism or travel industry, with experience managing multiple brands.
Experience managing a team and fostering a collaborative team environment.
Experience in Southeast Asia tourism or a global marketing perspective is highly valued.
Excellent communication skills and self-motivated
Proactive, determined, rigorous and methodical
High attention to detail
Good critical & analytical thinking
Good communicator with excellent presentation skills
Must enjoy a structured working environment
Experience with tools like HubSpot and Asana is advantageous.
Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects
- Open to Expats and foreigners
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty CP Nông nghiệp Huỳnh Gia là đơn vị sản xuất, xuất khẩu hạt điều, hạt dinh dưỡng, cao su tự nhiên. Sản phẩm chính:
+ Hạt dinh dưỡng, hạt macca, hạt hạnh nhân, hạt sen, hạt sachi Việt Nam, hạt óc chó,..
+ Hạt điều nhân, hạt điều rang muối, hạt điều vỏ lụa, hạt điều rang không muối,..
+ Cao su tự nhiên
- Cùng với đội ngũ nhân viên nhiệt tình sáng tạo, đội ngũ quản lý tận tâm, cùng phương châm về chất lượng: What we do, We do well. Đặc biệt Huỳnh gia muốn đem đến khách hàng Hạt điều Fami- dòng sản phẩm mang thương hiệu Việt, chúng tôi đưa đến cho khách hàng không chỉ là sar4n phẩm tốt mà còn là sự hợp tác lâu dài.
- Năng lực:
+ Nhà máy sản xuất chế biến đóng gói mặt hàng điều nhân, điều rang muối, điều tẩm gia vị tại Phú Riềng, Bình Phước
+ Nhà máy cao su, nguyên liệu nông sản tại Đức Cơ, Gia Lai
+ Thị trường xuất khẩu của Huỳnh Gia bao gồm: Nam Phi, Châu Mỹ, Đông Nam Á và Trung Đông.