Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Được thành lập với sứ mệnh mang đến cho bà con nông dân những sản phẩm chất lượng, tạo niềm tin tuyệt đối cho bà con, và mong muốn tạo nên một thị trường phân bón cạnh tranh công bằng. Với tâm huyết đó, cùng với những nỗ lực, đoàn kết của toàn bộ cán bộ công nhân viên, ban lãnh đạo công ty mạnh dạn đầu tư nhà máy hiện đại ứng dụng công nghệ hóa lỏng Ure, đây là dây chuyền sản xuất phân bón hiện đại nhất tại Việt Nam hiện nay. Và Công ty Phân bón Hà Lan là một trong những doanh nghiệp tiên phong “dám nghĩ, dám làm” và dám đầu tư để cho ra đời những sản phẩm ưu việt nhất trên thị trường.
Chúng tôi tâm niệm rằng, mỗi sản phẩm làm ra là cả một tâm huyết của cán bộ công nhân viên Công ty. Hiện nay, Công ty Phân bón Hà Lan đã sản xuất đa dạng hóa các chủng loại sản phẩm, ngoài các nhóm NPK thông thường như 16-16-8; 17-7-17,… Chúng tôi còn tập trung sản xuất các dòng sản phẩm đặc chủng riêng biệt như: AMAZON, BIG ONE, SEVEN, HUMAX RONG BIỂN, NPK 17-7-21, NPK 18-18-18. Các nhãn hiệu này đã quá quen thuộc với bà con nông dân, đặc biệt khu vực Tây Nguyên. Mỗi loại phân bón đặc chủng cung cấp cho một loại cây trồng nhất định, phù hợp với từng loại cây trồng, đất đai, thời tiết, khí hậu,… Chính vì vậy Phân Bón Hà Lan đáp ứng tối ưu cho từng loại cây trồng.