Build brand image on social media, forums and relevant communities.
Create useful and compelling content for guest blog and other content for partnership activities
Track and analyze engagement metrics for partnership and community development activities
Develop campaigns that drive traffic, improve customer engagement, leads and salesProficiency in the English language is key (IELTS 7.0 or equivalent)
Experiences in partnership development highly preferred
Experiences in social media content creation and familiarity with communication channels highly preferred
Basic knowledge in marketing and eCommerce preferred
Strong research skill
Excellent writing skills in diverse content forms
Attention to detail and ability to produce creative pieces
Ability to manage yourself, but also work within a teamSalary: 10M-20M
Participation in summer trips and regular outdoor team-building activities.
Full insurance coverage.
Project milestone bonuses, holiday bonuses, and other incentives.
Leave and holiday policies according to current regulations.
Young, dynamic working environment and fast-paced development.
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.