Tính chất công việc
Full-time
Vị trí/chức vụ
Nhân viên/Chuyên viên
Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)
Đại Học
Yêu cầu kinh nghiệm
Không yêu cầu
Ngày đăng tuyển
14/09/2024
Số lượng tuyển
Không giới hạn
Yêu cầu ngôn ngữ
Yêu cầu độ tuổi
Không
Yêu cầu giới tính
N/A
Kĩ năng
Mô tả công việc
• Plan and organize events/activities by channel/region/category (at supermarkets/retail stores, shopping malls, etc.) nationwide within the allocated budget.
• Coordinate with the sales team to organize, connect and work with partners (Supermarkets/retail stores, Shopping malls, etc.) in events/activities.
• Implement new launch and re-launch campaigns through sampling programs, sales consulting, etc.
• Lead and organize a team of employees to effectively implement the program.
2. Reporting (30%)
• Prepare reports to monitor and evaluate event results
• Provide data & recommendations to improve operational efficiency.
• Update VN market performance reports.
3. Others (20%)
• Market visit to review and evaluate trade campaign, competitor's actions and industry data reports (both internal & external) to propose actions plan (Sales / Marketing / Trade) for each channel / region.
• Monitor / Coach/ Train for team member to align the Trade team towards the business objectives.
Yêu cầu công việc
- At least 3 years of experience working in the event planning and management field.
- Innovative thinking & Flexibility: able to lead team in new ways of thinking and execution.
- Capable of analyzing big amount of data and create a strategic suggestion to sales team.
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- High level of expertise in analyzing information and making data-based recommendations.
- Have a focused, detailed and disciplined approach to tasks.
- Ability to prioritize and strong organization skills.
- Ability to work in collaboration with multiple stakeholders (Internal & External).
- Ability to work and drive positive results in a fast-paced, team environment.
- Strong numerical, analytical, verbal and technical skill base - particularly negotiation & selling.
Quyền lợi được hưởng
Health Insurance
Máy tính xách tay
Working Tools
Khác
CJ Membership Card
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.