Responsibilities:
- Planning and implementing digital content strategies across online platforms.
- Ability to produce both short and long form content for various channels.
- Creating a wide range of content forms including blogs, e-book, whitepapers, podcasts, video, and webinars.
- Conceptualize and develop engaging and innovative content and campaigns with the use of photography, video, and infographics.
- Conduct market research and analysis, design and develop propositions that are relevant to target audiences.
- Manage both on-page and off-page SEO strategies.
- Collaborate with designers, other departments, and so on to produce relevant content related to technologies and software development.
- Support marketing teams to conceptualize and organize online events.
- Other duties that may be delegated or stipulated by management.
Requirement:
- At least 6 months of experience as Content Marketing Executive
- Thorough knowledge of search engine and SEO strategies.
- Proficiency in web analytics and other keyword tools.
- Strong command of English, (certificates are preferred)
- Attention to detail, and an eye for creative composition and layout.
- Organizing online events like webinars, compiling ebooks, and editing videos would be an advantage.
Qualifications:
Bachelor’s degree in Marketing or a related major
Benefit:
- Salary: 10,000,000 – 15,000,000 VND/month.
- 13th, 14th monthly salary bonus
- Review working performances 2 times a year.
- Regular training, birthday bonus, company team building (2 times a year)
- Social and health insurance under Vietnamese Labor Law.
- Annual health checkup for all employees.
- Work in a dynamic, open-minded, and creative environment.
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.