Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Purpose And Mission: developing and implementing promotional programs for the industry, managing distribution channels, and targeting customers according to the marketing manager‘s strategy within the allocated budget. The ideal candidate will have a strong understanding of the retail industry and be able to effectively manage and execute marketing campaigns.
I. RESPONSIBILITIES:
- Develop and implement promotional programs for the industry, distribution channels, and target customers according to the marketing manager’s strategy within the allocated budget.
- Minimize channel conflict through support policies and allocation of promotions for sellers/buyers.
- Evaluate support programs to provide information and propose enhancements to investment efficiency for management levels.
- Regulate goods by region/channel, combined with periodic inventory tracking at Distributors, markets, and resolving inventory at the company to ensure the inventory policies prescribed for each product category and distribution contract.
- Analyze market information, competitors, and industry data reports (internal, external) to propose action plans (Sales, Marketing, Trade Marketing) for each region/area.
- Prepare conferences, sales pitches, sales support tools for new product launches
- Visit the market to inspect, evaluate support programs, projects, and competitor information.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Marketing, Business Administration, or related field.
- 3+ years of experience in trade marketing, preferably in the retail industry.
- Understanding of Brand & category.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.