Việc làm Tân Việt Sin Foods

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tân Việt Sin Foods
Head Of Marketing
Tân Việt Sin Foods
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 12
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 22 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 11/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
1. Strategic Planning and Execution:
Develop and implement integrated retail marketing and eCommerce strategies that align with the company's overall business goals.
Define and oversee the execution of marketing campaigns, promotions, and initiatives to drive customer acquisition, retention, and sales growth.
2. Team Leadership:
Lead, mentor, and manage a team of marketing professionals, including digital marketing, content creation, social media, and eCommerce specialists.
Foster a collaborative and innovative team culture that encourages professional growth and high performance.
3. Digital Marketing:
Oversee digital marketing efforts, including SEO, SEM, email marketing, social media, and online advertising.
Utilize data analytics to track and measure the effectiveness of digital marketing campaigns and make data-driven decisions.
4. eCommerce Management:
Manage the eCommerce platform, ensuring a seamless and user-friendly online shopping experience.
Optimize the online store for maximum conversion rates, customer satisfaction, and sales performance.
Collaborate with IT and Group Digital teams to implement new features and enhancements.
5. Retail Marketing:
Develop and execute marketing strategies for physical retail locations to drive foot traffic and in-store sales.
Plan and manage local and regional marketing campaigns, events, and partnerships.
6. Customer Experience:
Ensure a consistent and compelling brand experience across all customer touchpoints.
Leverage customer feedback and insights to improve the customer journey continuously.
7. Budget Management:
Develop and manage the marketing budget, ensuring optimal allocation of resources for maximum ROI.
Monitor and report on financial performance, including sales, expenses, and profitability.
8. Cross-Functional Collaboration:
Work closely with other departments, such as operation, commercial, and supply chain to ensure alignment and support for marketing initiatives.
Collaborate with suppliers/brands, external partners, vendors, and agencies as needed.
9. Market Analysis and Insights:
Conduct market research and competitive analysis to identify trends, opportunities, and threats.
Provide regular reports and insights to senior management on marketing performance and market conditionsQualifications:
Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or a related field. MBA or advanced degree preferred.
4 years of experience in retail marketing, e-commerce, advertising, digital, or communication.
Knowledge & Experience:
In-depth knowledge of digital marketing strategies, tools, and platforms.
Strong leadership and team management skills.
Excellent analytical and problem-solving abilities.
Strong communication and interpersonal skills.
Ability to thrive in a fast-paced, dynamic environment.
Proficiency with marketing analytics and reporting tools.
Preferred Skills:
Experience with customer relationship management (CRM) systems.
Familiarity with retail merchandising and supply chain operations.
Experience in developing and managing loyalty programs.Yearly company trip
Competitive salary, yearly salary raise and promotion based on performance
Training & Development opportunities
Laptop
13th Month + Annual Performance Bonus
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tân Việt Sin Foods
Tân Việt Sin Foods Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
1012 Tạ Quang Bửu, Phường 6, Quận 8, Thành phố Hồ Chí Minh

Công ty Cổ phần Tân Việt Sin Foods có tiền thân là DNTN SXTM XNK TÂN VIỆT SIN được thành lập từ năm 2002 đến nay đã tròn 13 năm. Trong suốt những năm hoạt động, công ty Tân Việt Sin đã có những bước chuyển mình đáng kể: từ một doanh nghiệp nhỏ với mức vốn pháp định khiêm tốn (500 triệu đồng), đội ngũ chỉ 20 nhân viên với hơn 6 sản phẩm nhưng đến nay Tân Việt Sin đã phát triển thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng các mặt hàng thực phẩm chế biến trên toàn quốc. Với số vốn điều lệ 10 tỷ và lực lượng Cán bộ-CNV hùng hậu (trên 200 nhân viên), Tân Việt Sin đã góp phần làm phong phú thị trường thực phẩm thức ăn nhanh với hơn 50 loại sản phẩm được đa số người tiêu dùng yêu thích.
Các sản phẩm của công ty Tân Việt Sin chủ yếu tập trung vào 3 yếu tố mà người tiêu dùng luôn dành sự quan tâm nhất là: CHẤT LƯỢNG–AN TOÀN–GIÁ CẢ HỢP LÝ. Chính vì nắm bắt và đáp ứng được những nhu cầu của khách tiêu dùng nên giờ đây, các sản phẩm của Tân Việt Sin đã chiếm được hầu hết thị phần trên toàn quốc và các sản phẩm của Tân Việt Sin được người tiêu dùng bình chọn là Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao trong nhiều năm qua.Từ những cửa hàng thức ăn nhanh nhỏ lẻ, đến những nhà hàng cao cấp và trải dài trong hệ thống các siêu thị trên toàn quốc, người tiêu dùng có thể dễ dàng tìm thấy bất kỳ sản phẩm nào của Tân Việt Sin mà họ yêu thích.
Không chỉ tập trung vào thị trường bán lẻ, công ty Tân Việt Sin cũng hết sức chú trọng trong việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng tại các tỉnh thành thông qua hệ thống đại lý và nhà phân phối. Hiện nay công ty chúng tôi đang có rất nhiều chương trình hỗ trợ hấp dẫn dành cho khách hàng có nhu cầu mở cửa hàng bán lẻ hoặc có nhu cầu trở thành nhà phân phối chính thức của Tân Việt Sin như: hỗ trợ thiết kế và trang trí cửa hàng, hỗ trợ các phương tiện và công cụ dụng cụ kinh doanh như: tủ lạnh, hộp đèn, pano quảng cáo, bảng hiệu, các loại xe chuyên dùng cho hoạt động kinh doanh cá viên, tôm viên, bò viên, bánh bao

Những nghề phổ biến tại Tân Việt Sin Foods

Bạn làm việc tại Tân Việt Sin Foods? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tân Việt Sin Foods

Tân Việt Sin Foods

Click để đánh giá