Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
Mô tả Công việc
Context
Within the warehouse, the Logistics Supervisor is responsible for booking the goods receipt and goods issue to accurately keep track of stock administratively in the system and physically in the warehouse.
The Logistics Supervisor has the daily overview of all activities to be performed accordingly to service packaging lines and process all inbound and outbound deliveries as well as internal movements and other relevant activities (e.g. re-packing, inter-brewery deliveries and value added services).
Contacts
o Internal: Warehouse, Transport, CS, Planning, Packaging, Brewing, Techno, Safety, Security
o External: 3rd party, suppliers
Purpose of the job
Logistics Supervisor is responsible for executing goods movement in the warehouse in a safe and efficient way to service production and ship finished product to customers on time and in full.
1. Safety
- Act in accordance with the safety regulations.
- Report accidents, incidents, near misses, unsafe conditions and behaviours.
Implement countermeasures to reduce and mitigate risks.
Stimulate an open environment where safety is put first, by sharing safety concerns, acting as an example and addressing each other on safety.
2. Warehouse process execution management
Perform activities according to received instruction and applicable procedures.
Apply 5S in workplace and perform tasks and activities accordingly.
3. Goods movement
- Move goods from the right source to the right destination, in the right time and quantity within a certain area of responsibility. For example (un)loading, line feed, line discharge, etc.
- Pick mixed pallets, handle blocked pallets and market returns and scrap materials according to the procedures and instructions.
4. Inventory management
- Correctly register goods movements and scrapping/write-off (via scanner if applicable). Systematically perform stock counts and report deviations.
- Ensure labels and tag boards are correctly printed and placed as well as location identifiers are correctly placed and maintained
5. Storage & stock quality assurance/ management
- Ensure cleaning and housekeeping activities are carried out everyday
- Regularly inspect the outer packaging quality of incoming and outgoing goods. Quickly separate quality defective goods in stock and ensure that they are not picked.
6. RPM handling
Receive, sort, store, repair or scrap and issue RPM.
7. Assets & equipment management.
- Safely operate and control material handling equipment like FLTs. Only operate equipment in case of in possession of a relevant certificate/valid license. Inspect before start shift. Report issues on time.
- Follows assets and equipment maintenance schedule as per regulations applicable (supplier, local, Heineken, etc.).
8. TPM & Continuous Improvement
- Record data to contribute to DCS and communicate to team.
Initiates actions to improve in safety, warehousing processes, assets, stock quality and/or inventory management
- Participates in TPM improvement activities.
9. LSP Management LSP Management
Manage the daily performance of warehouse LSPs (Labour, FLT…) according to Service Level Agreement HEINEKEN and local standards and challenge the status quo.
10. Organisation & People management
Actively be part of the team. We only win together. Work on personal development via own PDP
Yêu Cầu Công Việc
1. Qualifications
Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, or relevant fields
2. Experiences/skills
- At least 2 - 3 years of experiences in similar roles preferably in logistics and manufacturing companies
- Critical thinking and good agility
- Experiences with TPM, SAP, WMS or other ERP systems is a plus
- Other skills and languages: Microsoft Office (Excel, MS PowerPoint, Power BI)
3. Languages
Fluency in English and Vietnamese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tân Việt Sin Foods có tiền thân là DNTN SXTM XNK TÂN VIỆT SIN được thành lập từ năm 2002 đến nay đã tròn 13 năm. Trong suốt những năm hoạt động, công ty Tân Việt Sin đã có những bước chuyển mình đáng kể: từ một doanh nghiệp nhỏ với mức vốn pháp định khiêm tốn (500 triệu đồng), đội ngũ chỉ 20 nhân viên với hơn 6 sản phẩm nhưng đến nay Tân Việt Sin đã phát triển thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng các mặt hàng thực phẩm chế biến trên toàn quốc. Với số vốn điều lệ 10 tỷ và lực lượng Cán bộ-CNV hùng hậu (trên 200 nhân viên), Tân Việt Sin đã góp phần làm phong phú thị trường thực phẩm thức ăn nhanh với hơn 50 loại sản phẩm được đa số người tiêu dùng yêu thích.
Các sản phẩm của công ty Tân Việt Sin chủ yếu tập trung vào 3 yếu tố mà người tiêu dùng luôn dành sự quan tâm nhất là: CHẤT LƯỢNG–AN TOÀN–GIÁ CẢ HỢP LÝ. Chính vì nắm bắt và đáp ứng được những nhu cầu của khách tiêu dùng nên giờ đây, các sản phẩm của Tân Việt Sin đã chiếm được hầu hết thị phần trên toàn quốc và các sản phẩm của Tân Việt Sin được người tiêu dùng bình chọn là Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao trong nhiều năm qua.Từ những cửa hàng thức ăn nhanh nhỏ lẻ, đến những nhà hàng cao cấp và trải dài trong hệ thống các siêu thị trên toàn quốc, người tiêu dùng có thể dễ dàng tìm thấy bất kỳ sản phẩm nào của Tân Việt Sin mà họ yêu thích.
Không chỉ tập trung vào thị trường bán lẻ, công ty Tân Việt Sin cũng hết sức chú trọng trong việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng tại các tỉnh thành thông qua hệ thống đại lý và nhà phân phối. Hiện nay công ty chúng tôi đang có rất nhiều chương trình hỗ trợ hấp dẫn dành cho khách hàng có nhu cầu mở cửa hàng bán lẻ hoặc có nhu cầu trở thành nhà phân phối chính thức của Tân Việt Sin như: hỗ trợ thiết kế và trang trí cửa hàng, hỗ trợ các phương tiện và công cụ dụng cụ kinh doanh như: tủ lạnh, hộp đèn, pano quảng cáo, bảng hiệu, các loại xe chuyên dùng cho hoạt động kinh doanh cá viên, tôm viên, bò viên, bánh bao