Product Marketing Team leader will be responsible for engaging in the product development process from a Marketing perspective to deliver impact to end-users.
Responsibilities:
- Planning and execute marketing campaign to achieve monthly KPI
- Developing product marketing strategy, CVP and conduct marketing programs to meet the needs of customers.
- Define the target segments for platforms/products.
- React fast to mid-campaign performance and optimize in between campaign activities.
- Conducting reports and analyses across marketing campaigns, using data to drive better campaigns through a test and learn approach.
- Building presentations to influence senior stakeholders with the campaign planning and execution
- Build and maintain strong partnerships with key stakeholders across the organization including product, business development, data science, and brand marketing.
- Work with marketing analytics and consumer research teams to drive insight into how consumers are using our platform and translate these insights into innovative campaigns.
Qualifications
- 3+ years of product marketing experience, handling marketing, promotions, or loyalty programs for a consumer-facing, ideally e-commerce or tech platform company
- Have a clear understanding of how to plan an end-to-end marketing rollout for new campaigns (e.g. product launches, consumer campaigns, merchant campaigns, etc.)
- Fantastic project and stakeholder management skills
- Familiar with the entire marketing mix – you have a knowledge of how and when to leverage different marketing channels from above-the-line and below-the-line communications for brand activation.
- The ability to use SQL, PowerBI, Data Studio, Excel / Google Sheet is preferable.
- Fantastic communication skills
- Ability to cascade clarity around priorities and targets.
- Problem-solving mindset - anticipate challenges and proactively propose solutions.
- Customer Oriented; Adaptable, creative, and self-starting
- Thrives in a fast-paced environment
Benefit and Perks
Salary & Allowances
- Competitive income with lunch allowance, 13 fixed months salary, performance bonus and gift on special occasion.
- Annual performance review: twice a year
- Annual leave: 15 - 20 days/year, birthday leave and other leaves/public holidays in accordance with the Labor Law of Vietnam
- Periodic medical checkup, Health/Social Insurances & PVI Insurance
- Be provided with high performance laptop and screen
Career Growth
- Opportunity to experience a great workplace where young & world-class talents work together passionately
- Opportunity to promptly boost your capability by solving challenging issues of a big tech ecosystem. It’s worth your try.Very diverse offline and online seminars & workshop provided by company, supervisors, mentors and buddies
- Clear and flexible career path
- Be sponsored to study online courses and get certification.
Working Environment
- Modern and flexible Agile Office fully equipped with gaming, yoga, gym, lunch area, personal locker, open space... No dress code, just shine your way.
- Learning culture, initiatives and proactive attitude are strongly encouraged at One Mount
- Team building, company trip and monthly internal events
Công ty Cổ phần Tân Việt Sin Foods có tiền thân là DNTN SXTM XNK TÂN VIỆT SIN được thành lập từ năm 2002 đến nay đã tròn 13 năm. Trong suốt những năm hoạt động, công ty Tân Việt Sin đã có những bước chuyển mình đáng kể: từ một doanh nghiệp nhỏ với mức vốn pháp định khiêm tốn (500 triệu đồng), đội ngũ chỉ 20 nhân viên với hơn 6 sản phẩm nhưng đến nay Tân Việt Sin đã phát triển thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực sản xuất và cung ứng các mặt hàng thực phẩm chế biến trên toàn quốc. Với số vốn điều lệ 10 tỷ và lực lượng Cán bộ-CNV hùng hậu (trên 200 nhân viên), Tân Việt Sin đã góp phần làm phong phú thị trường thực phẩm thức ăn nhanh với hơn 50 loại sản phẩm được đa số người tiêu dùng yêu thích.
Các sản phẩm của công ty Tân Việt Sin chủ yếu tập trung vào 3 yếu tố mà người tiêu dùng luôn dành sự quan tâm nhất là: CHẤT LƯỢNG–AN TOÀN–GIÁ CẢ HỢP LÝ. Chính vì nắm bắt và đáp ứng được những nhu cầu của khách tiêu dùng nên giờ đây, các sản phẩm của Tân Việt Sin đã chiếm được hầu hết thị phần trên toàn quốc và các sản phẩm của Tân Việt Sin được người tiêu dùng bình chọn là Hàng Việt Nam Chất Lượng Cao trong nhiều năm qua.Từ những cửa hàng thức ăn nhanh nhỏ lẻ, đến những nhà hàng cao cấp và trải dài trong hệ thống các siêu thị trên toàn quốc, người tiêu dùng có thể dễ dàng tìm thấy bất kỳ sản phẩm nào của Tân Việt Sin mà họ yêu thích.
Không chỉ tập trung vào thị trường bán lẻ, công ty Tân Việt Sin cũng hết sức chú trọng trong việc phân phối sản phẩm đến tay người tiêu dùng tại các tỉnh thành thông qua hệ thống đại lý và nhà phân phối. Hiện nay công ty chúng tôi đang có rất nhiều chương trình hỗ trợ hấp dẫn dành cho khách hàng có nhu cầu mở cửa hàng bán lẻ hoặc có nhu cầu trở thành nhà phân phối chính thức của Tân Việt Sin như: hỗ trợ thiết kế và trang trí cửa hàng, hỗ trợ các phương tiện và công cụ dụng cụ kinh doanh như: tủ lạnh, hộp đèn, pano quảng cáo, bảng hiệu, các loại xe chuyên dùng cho hoạt động kinh doanh cá viên, tôm viên, bò viên, bánh bao