Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
*We are looking for PE Assistant Manager (facilities management) who is willing to work with the detailed description below:
- Monitor, follow and evaluate the performance of equipment, infrastructure, facilities systems and energy saving in Company as well as give improvement and optimization actions if needed
- Monitor and cooperate closely with contractors in repairing and maintaining facilities in accordance with standards and regulations of safety and cost
- Take responsibility for the installation, relocation and improvement of equipment and facilities to meet company's business activities
- Ensure equipment and facilities systems meet government's regulations and standards of health - safety - environment
- Make and implement the overall maintenance plan of facilities systems to ensure smooth operation
- Work closely with all relevant departments to solve problems caused by the operation of equipment and facilities systems
- Supervise and implement fire prevention and fighting in the factory, and coordinate with authorities to organize fire prevention and fighting training for employees
*Benefits:
- Receive 100% salary (including probation month period)
- All Sundays & 02 Saturdays off per month (up to 4 Saturdays off in some months)
- Participate in social insurance with 100% of basic salary (+ allowances for foreign languages, environment... if any) according to Labor Law
- Bonus twice a year, annual salary increases, bonus on holidays of the year
- Shuttle bus from Hanoi (inner city & Dong Anh), Hai Duong, Hung Yen, Bac Ninh
- Health insurance 24/24
- Free TOEIC test (depend on annually plan)
- Free training courses: leadership, management skill,....
- Allowances about English, Japanese certificate; master's degree in Japan
- In addition, various kinds of welfare regimes to meet spiritual needs such as travel, sports day, family day, children day, fresh summer coupon, annual event organized by the company, etc.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree with 3-4 years of experience in similar position of facility/ maintenance management
- Intermediate English level and good command of MS Office
- Good planning and organizing skills
- Strong communication, coaching, problem-solving and decision-making skills
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 34 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập từ năm 2010, Công ty Cổ phần Tập đoàn ASG (ASG) hiện hoạt động kinh doanh trong 3 lĩnh vực: dịch vụ Logistics, dịch vụ Hàng không sân bay, đầu tư Hạ tầng và phát triển Khu công nghiệp. Với nền tảng vững mạnh trong lĩnh vực Logistics hàng không, một trong những doanh nghiệp tiên phong với mô hình “Kho hàng không kéo dài” tại Việt Nam, Tập đoàn ASG đã thiết lập và vận hành mạng lưới kinh doanh giá trị với trung tâm Logistics tại các cảng hàng không quốc tế, các khu công nghiệp lớn và thành phố trọng điểm trên cả nước. Tới nay, Tập đoàn ASG đã có những bước phát triển vượt bậc, xây dựng nên thành quả đáng trân trọng với 23 công ty thành viên, hơn 2.000 cán bộ nhân viên, chuỗi các trung tâm dịch vụ hoạt động trải dài trên cả ba miền Bắc, Trung, Nam; là đối tác uy tín, tin cậy của các Nhà sản xuất công nghệ cao, các hãng hàng không quốc tế, các hãng vận chuyển lớn trên thế giới tại Việt Nam.
Review Tập Đoàn ASG
Tôi thực sự rất thích văn hóa của công ty.
Chấp nhận được