We are looking for an experienced and dedicated Head of Growth Marketing to join our team.
RESPONSIBILITY
- Responsible to the Head of Marketing, co-generate digital marketing strategy
- Social Media: Overseeing and implementing new strategies.
- Search Engine Marketing (SEM): supporting SEO & Keyword Research, managing & updating company website content.
- Content Marketing: Developing & managing content in the marketing materials and sale driven campaigns.
- Research: Providing market research on customers and competitors.
- Catching up with new technologies and keeping the company at the forefront of developments in digital marketing.
- Responsible for all corporate communication activities both internally and externally.
- Work out a corporate communication plan taking into account the business context at the regional & local level and supervise execution thereof.
- Support manager to build an executive profile, Interact with CEO and other members of the Top Leadership team to get direction, and updated information about business performance, corporate activities for relevant communication.
- Compose CEO speeches, quotes, and Q&A documents for corporate events.
- Create and manage content for corporate publications (internal newsflash, newsletter, magazines…) and corporate websites.
- Manage the corporate communication budget.
- Other tasks
REQUIRED SKILLS AND EXPERIENCE
- Above 5 years of experience in sales/marketing for B2B in international markets, preferably working experience in technology companies or having passion in tech.
- Bachelor degree in Economic/Marketing/Business or equivalence.
- Excellent English speaking and writing skills.
- Full skill practices and applications of Microsoft Office, Email, Internet and some marketing tools.
- Highly committed, self-motivated and collaborative with a willingness to learn.
- Able to make quick decisions.
- Strategic, organized, and structured thought process.
Ngày 8/8/2001, Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư Thăng Long (tiền thân là Công ty Cổ phần Văn hóa Thông tin Thăng Long – TIC media) được thành lập bởi ông Nguyễn Phúc Long với số vốn điều lệ ban đầu là 700 triệu đồng (vốn thực có chỉ vài chục triệu đồng). Là doanh nghiệp tiên phong trong lĩnh vực xã hội hóa truyền hình, báo chí, xuất bản, Công ty đã nhanh chóng trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu phía Bắc trong lĩnh vực truyền thông, tổ chức sự kiện và xuất bản. Từ những thành công ban đầu, Công ty đã nhanh chóng tích lũy và phát triển tài sản, mở rộng quy mô hoạt động và đầu tư vào các lĩnh vực bất động sản và tài chính. Ngày 4/3/2005, ông Nguyễn Phúc Long tiếp tục thành lập Công ty Cổ phần Đầu tư Thăng Long (ThangLong Invest) hoạt động trong lĩnh vực đầu tư kinh doanh bất động sản và đầu tư tài chính; Bắt đầu phát triển và M&A một số dự án BĐS. Vốn điều lệ Công ty tăng từ 0,7 tỷ đồng lên 6 tỷ đồng.