JD GROWTH MARKETING SPECIALIST
Location: HCM, HN
Role Overview
As a vital member of the Paid Growth team, you will harness consumer data, technology, and paid media expertise to enhance PrropertyGuru Vietnam's business & marketing objectives.
What will you do?
a. Mobile app performance:
- Analyze and conduct paid performance plan to boost app performance (app install);
- Support in developing, collaborating and executing engagement and retention strategies;
b. Performance campaign management:
- Manage and optimize paid ads campaign on multi channels to achieve our campaign/ business objective;
- Collaborate with internal teams (Brand, Trade, Sales, ProdTech,..) to identify key needs and translate them into suitable digital campaigns;
c. Data-driven decisions: Assist in auditing website and app traffic to deliver the suitable growth campaign via paid channels;
d. Experimentation & Innovation: Conduct experiments, perform A/B Tests in new channels, new initiative;
e. Team collaboration: Collaborate with SEO Team, Brand Team, Product Team, etc. to get insight and identify growth initiatives;
What should you have? Must have
- At least 2-3 years in Performance Marketing, with a focus on mobile app performance;
- Have experience in marketing data analysis and user experience analysis;
- Ability to use analyze & tracking tools: Google Analytics, Looker, Google Tag Manager, Appsflyer/ Adjust, SimilarWeb, etc.
- Have experience in delivering multi-channel campaigns and working with diverse stakeholder network;
- Ability to collaborate with Data & Product Team to set up the tracking flow for boosting app performance;
- Have experience in product-to-consumer tools such as Productsup is a plus;
- Have experience in customer engagement platform like Br Braze is a plus;
- Good English written and verbal communication is a plus.
Highly recommend: Think positive, act proactively, and "can do" spirit
Ngày 8/8/2001, Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư Thăng Long (tiền thân là Công ty Cổ phần Văn hóa Thông tin Thăng Long – TIC media) được thành lập bởi ông Nguyễn Phúc Long với số vốn điều lệ ban đầu là 700 triệu đồng (vốn thực có chỉ vài chục triệu đồng). Là doanh nghiệp tiên phong trong lĩnh vực xã hội hóa truyền hình, báo chí, xuất bản, Công ty đã nhanh chóng trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu phía Bắc trong lĩnh vực truyền thông, tổ chức sự kiện và xuất bản. Từ những thành công ban đầu, Công ty đã nhanh chóng tích lũy và phát triển tài sản, mở rộng quy mô hoạt động và đầu tư vào các lĩnh vực bất động sản và tài chính. Ngày 4/3/2005, ông Nguyễn Phúc Long tiếp tục thành lập Công ty Cổ phần Đầu tư Thăng Long (ThangLong Invest) hoạt động trong lĩnh vực đầu tư kinh doanh bất động sản và đầu tư tài chính; Bắt đầu phát triển và M&A một số dự án BĐS. Vốn điều lệ Công ty tăng từ 0,7 tỷ đồng lên 6 tỷ đồng.