About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Được thành lập vào tháng 10/2006, giấy phép do Sở Kế Hoạch Đầu Tư tỉnh Bình Phước cấp với ngành nghề kinh doanh chính: chăn nuôi công nghiệp, sản xuất phân bón và trồng rừng… Trại chăn nuôi gà lạnh Thùy Thảo được xây dựng trên diện tích đất 20 ha bao gồm nhiều hạng mục công trình.
Trong đó đặc biệt là 18 trại nuôi gà lạnh áp dụng theo công nghệ tiên tiến nhất hiện nay của tập đoàn Big Dutchman (CHLB Đức). Tất cả các công đoạn trong suốt quá trình nuôi đều được tự động hóa. Tổng đàn gà 360.000 con/lứa nuôi đạt 1.080 tấn gà thương phẩm.Một năm là 1.800.000 con, đạt 5.400 tấn gà thương phẩm. Lượng phân sau chăn nuôi đạt 10.000 tấn/năm. Tổng mức đầu tư trên 95 tỷ đồng.
Hiện nay, Hung Nhon Group đang hợp tác cùng với tập đoàn De Heus (Hà Lan) chuyên cung cấp thức ăn chăn nuôi, Công ty Bel Gà (vương quốc Bỉ) chuyên cung cấp gà giống tại thị trường Việt Nam và Công ty TNHH San Hà chuyên cung cấp gà thịt thương phẩm cho các siêu thị trong nước thành một chuỗi liên kết hợp tác tác hiệu quả và bền vững.
Dự án chăn nuôi gà lấy thịt được Hung Nhơn Group tiếp tục đầu tư thêm 08 trại chăn nuôi, đưa tổng đàn gà lên đến 600.000 con/lứa, cung cấp cho thị trường 03 triệu con gà thịt/năm. Trang Trại gà đẻ trứng được xây dựng trên khu đất rộng 07 ha, bao gồm nhiều hạng mục công trình. Trong đó đặc biệt là 08 trại nuôi gà đẻ trứng được áp dụng nuôi theo công nghệ nuôi lạnh tiên tiến nhất hiện nay. Sản lượng trứng đạt 320 nghìn quả trứng/ngày, tương đương 130 triệu quả trứng/năm. Tất cả các công đoạn trong suốt quá trình chăn nuôi đều được tự động hóa, kể cả khâu lấy trứng, sát trùng và đóng hộp cũng được thực hiện bằng dây chuyền tự động.
Hiện nay, Hung Nhon Group đang hợp tác với Công ty Cổ Phần Chăn Nuôi C.P Việt Nam để bao tiêu đầu ra cho sản phẩm. Lượng phân sau chăn nuôi đạt 10.000 tấn/năm. Tổng mức đầu tư trên 90 tỷ đồng.