Tập đoàn TLC Việt Nam

Hà Nội
500 - 1.000 nhân viên
Điện / Điện tử / Điện lạnh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn TLC Việt Nam

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Tập đoàn TLC Việt Nam

Cập nhật 22/12/2024 12:21
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn TLC Việt Nam
Ecommerce Operator - Livestream
Tập đoàn TLC Việt Nam
26 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 12/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tầng 4, Tòa nhà Central Retail, 163 Phan Đăng Lưu, Phường 1, Quận Phú Nhuận, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Mô tả công việc

1. Fulfillment From Store:
Develop and implement the fulfillment-from-store strategy, integrating physical stores into the eCommerce fulfillment network.
Collaborate with store teams and logistics partners to set up processes, systems, and training for efficient and accurate order fulfillment from store locations.
Monitor fulfillment performance metrics, identifying opportunities for improvement and implementing solutions to enhance speed, accuracy, and customer satisfaction.
Work closely with inventory management teams to ensure real-time visibility of stock availability across stores and eCommerce platforms.
Coordinate with the online commercial team and store teams to optimize product availability for omnichannel fulfillment.
Provide recommendation, assist troubleshooting with Store staff
2. Livestream Operations at Stores:
Support Commercial Team and Store staff for livestream operation at store, assortment selection and provide the sample, backend set up
Lead the development of livestream capabilities at store locations, working with store staff to train and equip them for livestreaming activities.
Work with external agencies and KOLs when necessary to coordinate joint livestreaming events at store locations.
Collaborate with Commercial and Store team to create a schedule for store livestreams, aligning with promotional campaigns and product launches.
3. Training and Development:
Develop training materials and conduct workshops for store staff to enhance Omnichannel Operations skills and support business
Ensure store staff knowledge continuous quality improvement and Consistency
4. e-Commerce Operation Support
Collaborate and Support T1 Loyalty program roll out and maintain daily operation
Prepare return and refund report and work with related team to increase customer satisfaction

Yêu cầu công việc

Relevant Experience:
Education: Bachelor's degree in business, Ecommerce, or a related field.
Experience:
3+ years of experience in retail operations, eCommerce, or omnichannel logistics, preferably within the fashion or sports industry.
Experience in managing fulfillment processes, including store or warehouse operations, is highly desirable.
Proven track record of working cross-functionally with store teams, logistics, and marketing departments
Technical Skills:
Ability to plan, prioritize, and manage multiple tasks within tight deadlines.
Strong initiative and problem-solving skills.
Excellent communication skills, effective at all levels of the organization.
Detail-oriented with strong interpersonal and stakeholder management capabilities
experience in training and developing is a plus
Competency: (Technical, Operational, Managerial, Human & Cultural Requirements)
Operational: Ability to adapt quickly in a fast-paced environment and manage evolving requirements to support business growth. Problem-solving skills to enhance efficiency and quality
Managerial: Strong project management skills with the ability to manage multiple initiatives simultaneously, ensuring seamless execution of fulfillment and livestream activities.
Managerial: Analytical mindset for tracking and improving performance metrics related to order fulfillment and livestream effectiveness.
Technical: Knowledge of eCommerce platforms and retail systems, with a focus on integrating physical and digital operations for a seamless customer experience.
Human & Cultural Requirements: Excellent communication and training skills to engage store staff and coordinate with various teams, ensuring effective collaboration and alignment.

Quyền lợi được hưởng

Get Insurance on the first working date
Health checkup
Team building
Happy Birthday;
Review salary once a year;
International, professional and creative working environment with a team of friendly & young colleagues and respecting cultural diversity & difference.
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn TLC Việt Nam
Tập đoàn TLC Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 7, tòa Nam Cường, Km4 Tố Hữu, Hà Đông, HN

Công ty CP Tập Đoàn TLC Việt Nam thành lập năm 2014 hoạt động chính là sản xuất và lắp ráp các sản phẩm đèn led chiếu sáng dân dụng như : âm trần, buld, tuýp led, led dây, quạt đèn ....... Với quy mô nhân sự từ 250-500 nhân sự trực thuộc tổng công ty, hệ thống 70 NPP và 5000 điểm bán trên toàn quốc và được cung cấp sản xuất bởi 2 nhà máy là công ty con trực thuộc quản lý của tập đoàn . TLC hứa hẹn là một ngôi nhà để tất cả nhân sự đều có cơ hội được phát triển, cống hiến và tỏa sáng . Với bộ máy tổ chức rõ ràng, chức danh công việc cụ thể chính sách nhân sự cạnh tranh, và đặc biệt là văn hóa đào tạo xuyên suốt toàn tổng công ty giúp nhân sự hoàn toàn có thể tin tưởng

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2014

Mission

  • Với người tiêu dùng: TLC LIGHTING cố gắng tạo ra sản phẩm chất lượng, đáp ứng đầy đủ tiêu chuẩn kỹ thuật, từ đó bảo vệ sức khỏe đôi mắt, nâng cao chất lượng cuộc sống . 
  • Với xã hội: TLC LIGHTING luôn đề cao vai trò và trách nhiệm của doanh nghiệp với xã hội. Các hoạt động xã hội thường niên được tổ chức, thành lập Quỹ Nhân Ái – Thợ điện TLC. Hướng tới tạo ra môi trường kinh doanh và sản phẩm vì môi trường

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn TLC Việt Nam

Bạn làm việc tại Tập đoàn TLC Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn TLC Việt Nam

Tập đoàn TLC Việt Nam

Click để đánh giá