Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Contact appropriate individual or department (e.g., Sales, Data Administration, Accounting) as necessary to resolve guest calls, requests, or problems. Use sales techniques that maximize revenue while maintaining existing guest loyalty to Marriott, including up-selling. Determine and give complimentaries to guests as gifts for their patronage (e.g., rewards points, show tickets, gift certificates). Promote awareness of brand image internally and externally. Process requests for redeeming Marriott Rewards points. Process all reservation requests, changes, and cancellations received by phone, fax, or mail. Enter Marriott Rewards information into appropriate software when taking guest reservations. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns. Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing).
Assist management in training and motivating employees; serve as a role model. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information; protect company assets. Welcome and acknowledge all guests according to company standards; anticipate and address guests’ service needs; thank guests with genuine appreciation. Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Monitor the performance of others to ensure adherence to quality expectations and standards. Read and visually verify information in a variety of formats. Move, lift, carry, push, pull, and place objects weighing less than or equal to 10 pounds without assistance. Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.
Yêu cầu công việc
• Fluent English & Strong communication & Service mind
• At least 01 year experience in the same position.
• Good at Word/ Excel/PowerPoint
Quyền lợi được hưởng
Service charge
Social Insurance
Attractive remuneration package & 13th month salary
Local and International training course
05 working days
02 day-off per week
Duty meal & Uniform provided by hotel
Taxi for late night shift
Free motorbike & car parking
Cross training & Cross exposure & Task force opportunities
Associate Appreciation Week
Take-care culture
Baby born gift
Birthday gift
Marriage allowance
Bereavement allowance
Annual health check
Associate special discount for hotel rooms and F&B services at International Marriott properties
Career path in the most respected and prestigious hotel companies in the world
- Chuyên kinh doanh ô tô: Xe tải, Xe Tải Van, Xe Ben, Xe đầu kéo các loại và các thương hiệu uy tín
- Ô Tô Phú Mẫn hình thành và phát triển gần 15 năm qua, với hệ thống Showroom trưng bày sản phẩm và cơ sợ dich vụ bảo dưỡng chăm sóc khách hàng tại TPHCM, Bình Dương, Đồng Nai, Cần Thơ, Kiên Giang...
- Đối tác tin cậy các hãng sản xuất ô tô trong và ngoài nước, có sự hợp tác sâu rộng của các đơn vị, cá nhân, doanh nghiệp vận tải, SXKD
- Hệ thống dịch vụ huyên cung cấp sản phẩm và dịch vụ kỹ thuật, linh kiện phụ tùng chăm sóc sản phẩm sau bán hàng của các thương hiệu uy tín trên thị trường trong nu71o71c và quốc tế: JAC, Dongfeng, Faw, Veam, Vĩnh Phát, Dongben Shineray, Kenbo, Chiến Thắng, Trường Giang, Hoa Mai,...
- Từ môi trường kinh doanh tại Ô Tô Phú Mẫn, chuyên viên có cuộc sống ổn định và gắn bó với nghề, nhiều người thành đạt, là Sale có thương hiệu uy tín cán nhân, nhân sự quản lý cấp cao trong giới kinh doanh xe tải.