SAGEN Group ★ 2.4

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại SAGEN Group

Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Kỹ thuật
Hành chính

Việc làm SAGEN Group

Cập nhật 28/02/2025 22:46
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TM & DV SAGEN GROUP
Brand Manager (expat only)
SAGEN Group 2.4★
5 đánh giá 52 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Brand Consistency: Ensure content and campaigns reflect each brand segment’s identity, tailoring strategies to align with Easia Travel’s global standards. Maintain brand integrity and consistency across channels, ensuring the brand’s voice resonates in each market.

  • Contribute to the development of Easia Travel’s overall marketing strategy in collaboration with the Marketing Director.

  • Market Collaboration with Sales Team: Develop relationships with key stakeholders across the Sales Team to ensure content resonates with market needs and supports business development goals.

  • Brand Strategy: Develop digital-first content strategies for each brand to engage audiences across all markets. Develop brand strategies for each segment, creating tailored content that resonates with the target audience.

  • Trade Show and Event: Help prepare for trade shows and coordinate Marketing Manager to ensure the timely delivery of key destination and brand-related collaterals to reinforce Easia Travel’s presence in key markets.

  • Develop a Cross-Functional Content Calendar: Work with Marketing Manager s and content editor and oversee the content calendar to ensure timely, relevant content delivery that aligns with each brand’s goals and market needs.

  • Collaborating with other departments: Foster close relationships with stakeholders across the company to align campaign goals, content needs, and project timelines. Establish regular communications to gather feedback, discuss needs, and make adjustments when necessary.

  • Easia Partners Program: Oversee program growth with the Easia Partners Team to better serve our partners and bring them innovative marketing solutions.

Yêu Cầu Công Việc

- Language: Fluent English, proficiency in a second language such as French, German, Italian or Spanish is an advantage  

- Skills: 

  • Strong skills in brand management, content strategy, and cross-functional collaboration. 

  • Skills related to content creation are essential. Familiarity with PowerPoint, Canva, and Adobe Creative Suite is considered an advantage. 

  • Excellent communication and presentation abilities, with experience in stakeholder relationship building. 

  • Education: Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or a related field. 

  • Experience: 5+ years in brand management or a communications role, preferably within the tourism or travel industry, with experience managing multiple brands. 

  • Experience managing a team and fostering a collaborative team environment. 

  • Experience in Southeast Asia tourism or a global marketing perspective is highly valued. 

  • Excellent communication skills and self-motivated 

  • Proactive, determined, rigorous and methodical 

  • High attention to detail 

  • Good critical & analytical thinking 

  • Good communicator with excellent presentation skills 

  • Must enjoy a structured working environment 

  • Experience with tools like HubSpot and Asana is advantageous.

  • Self-motivated to learn new concepts and participate in new projects

- Open to Expats and foreigners

Địa điểm làm việc

Hà Nội
33B Phạm Ngũ Lão, Hoàn Kiếm, Hà Nội

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
19 Đường 59A-TML, Khu phố 1, Phường Thạnh Mỹ Lợi, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Chúng tôi là một công ty chuyên nhập khẩu và phân phối các sản phẩm dược mỹ phẩm, làm đẹp và chăm sóc sức khỏe từ các thương hiệu hàng đầu Thế Giới tại thị trường Việt Nam

Theo định hướng tạo dựng một thương hiệu đa dạng sản phẩm, bằng tiêu chí “Chất lượng Pháp – Giá thành Việt”, SAGEN mong muốn xây dựng cầu nối gắn kết lâu dài giữa hai nền văn hóa. Để từ đó mang lại cho người tiêu dùng Việt Nam nhiều hơn cơ hội và lựa chọn, góp phần nâng cao giá trị đích thực của cuộc sống.


Review SAGEN Group

2.4
5 review

25/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Quản lý thiếu chuyên nghiệp . công ty gia đình ghê gớm lắm, bộ phận nào cũng có người nhà (rv)

02/12/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

BOD thì rất tốt nhưng bị lầu 4 tham túng tâm lý

11/10/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Thưởng cao, đối với vị trí sale của mình. Chế độ phúc lợi các ngày lễ, Tết đầy đủ

Những nghề phổ biến tại SAGEN Group

Bạn làm việc tại SAGEN Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SAGEN Group

SAGEN Group

Click để đánh giá