Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Document control and record (50%)
1.1. Document control (20%)
- Review procedure + revise procedure (English and Vietnamese version) according to ISO 15189: 2022 standard and DOH regulations related to medical fields.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
1.2. Record control (20%)
- Collect data and information to make records related to ISO 15189:2022.
- Arrange the records according to procedures.
1.3. Ad-hoc document review (10%)
- Receive the request from Lab or other departments to update the SOPs/QSPs.
- Issue new procedure to related department (arrange hard copy and soft copy).
- Obsolete the old version of procedure (arrange file hard copy and soft copy).
2. Support QA team and related departments in external audit (ISO, DOH, …) and Internal audit with QA Head (20%)
2.1. External audit (ISO audit, DOH audit, Polyclinic audit,…) (15%)
- Co-ordinate with related team to compose the procedures align with ISO standard, 2429 decision from DOH.
- Attend the audits and support arrange files for QA team.
2.2. Internal audit (Laboratory) (5%)
- Support to translate and explain the non-conformities for departments and person in charge during audit.
- Monitoring the corrective action and support to propose preventive action for NCs to department in charge.
3. External Quality Control Program (20%)
3.1. Sample receive and distribution
- Receive sample from vendors.
- Checking the quality of specimen (Lot/date, temperature, quantity)
- Handover to related departments
- Fill records.
3.2. Result submission
- Checking raw data and result sheet
- Submit data on portal.
3.3. Result evaluation
- Receive evaluation report from portal --> analyze result.
- Arrange the hard copy and soft copy.
- Input data to monitor on excel sheet + email to Lab.
3.4. Corrective action and preventive action
- Identify the outlier in the evaluation report and notify to department for CAPA.
- Review the CAPA and follow up with evidence.
- Tracking CAPA.
4. Training (10%)
- Prepare material and assessment sheet to topic assigned by QA Head.
- Conduct the training and evaluate the assessment after training.
- Arrange training records.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1 year of experience in quality assurance of medical.
- At least 1 year of experience in medical laboratory.
- Graduated major related to Medical.
- Good computer skills MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Can communicate in English and read document in English.
- Good in documentation and good grasping power.
- Good time management in completing tasks.
- Team work attitude and critical thinking.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Công nghệ UNIT được thành lập vào tháng 3 năm 2010, chúng tôi chuyên cung cấp các Giải pháp Phần mềm Tài chính và Quản lý Doanh nghiệp ( Dịch vụ phần mềm, Đại lý phần mềm, Tích hợp phần mềm ) vượt trội tại thị trường Việt Nam và nước ngoài.
Với sứ mệnh tạo ra các sản phẩm công nghệ vượt trội nhằm phục vụ khách hàng, UNIT khẳng định vị thế của mình bằng đội ngũ các thành viên có trình độ chuyên môn cao kết hợp với sự sáng tạo và đột phá trong tư duy để tạo ra những giải pháp tối ưu
Review UNIT Corp
Domain, công nghệ khá ổn, đồng nghiệp vui vẻ, chỗ gửi xe chật chội
Ở đây mọi người chỉ bảo tận tình, thích hợp cho các bạn trẻ muốn vào học hỏi kinh nghiệm. Đồng nghiệp thái độ nice, hòa đồng, hay mời trà sữa. Benefit tốt. Mạng chập chờn. Lâu lâu mất. Văn phòng nhỏ, chật. Chỗ gửi xe kinh khủng, nhỏ, ở ngoài trời. Thưởng không ổn định. Làm việc thì dự án offshore OT nhiều.
Môi trường thỏai mái, đi trễ thì về trễ. Không khắt khe giờ giấc. Chuyện ăn mặc cũng vậy. Công ty hầu như không có BA. Làm hay nói miệng, không email rõ ràng. Yêu cầu thay đổi liên tục dồn lên dev, có những dự án toàn junior. Công ty có kiểu bán lính đi onsite dài hạn.