Mô tả công việc
Position Title: Sales Representative - Key Account Planning
Function: Commercial - InHome
Location: Ho Chi Minh City
Contract Type: under 3rd contract
Direct Reports to: Area Sales Manager - Account Planning, InHome
Main characteristics: (Challenges)
- Growth
- Planning
- Development and relationship management
Key dimensions:
- Sales Volume/value
- Customer numbers
- Cost spending & promotion planning
Key contacts:
- Trade Marketing, PPM/RTM, MKT
- Distributor, Agency
A. KEY ACCOUNTABILITIES
Functional duties (together with line manager):
Account management:
- Key contact with assigned accounts for both internal & external stakeholders
- Plan & execute trade promotion & sales activities to achieve sales target
- Work with Trade Marketing, Operation & Marketing team to ensure each campaign happen as guidelines
- Build, develop & maintain customer relationships with key accounts
Others
- Tracking
- Provide administrative support/ report to key account team
Yêu cầu công việc
- College/Bachelor Degree.
- 2+ years’ experience in sales, experience in B2B or beer market is a plus.
- Advanced computer software proficiency (Words, Excel, Outlook, PowerPoint, Internet).
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- Have focused, detailed and disciplined approach to tasks .
- Ability to prioritize and strong organization skills.
- Ability to work in collaboration with multiple stakeholders (Internal & External).
- Ability to work and drive positive results in a fast-paced, team environment.
- Strong numerical, verbal and technical skill base - particularly negotiation & selling.
- Self-motivated.
- Disciplined & integrity.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
Saigon Books tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Văn hóa Sách Sài Gòn, được thành lập vào đầu tháng 6 năm 2016 bởi những cá nhân có tâm huyết và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực xuất bản. Saigon Books mong muốn cung cấp cho xã hội những cuốn sách có giá trị, nhằm phát triển những kỹ năng thiết yếu trong công việc và cuộc sống cho các bạn trẻ; những kiến thức, kinh nghiệm trong kinh doanh, đặc biệt là khởi nghiệp và sách về văn hóa, lịch sử, con người Sài Gòn – TP.HCM.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2016
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.