Mô tả công việc
Established in 2016 in Hanoi, 1C Vietnam operates as a subsidiary of 1C company – the leader of Russian and Eastern European business solutions market. There are over 5000 companies in Vietnam using 1C solutions in their everyday business operation and 1C Vietnam partnership network actively expanding through the major cities across the country.
We have an immediate opening for the position of Senior Digital Marketing Specialist. The objective of this role is to develop Marketing channel of the Company.
Job Description:
· Develop plans, implement and manage marketing campaigns to promote software products and events of 1C Vietnam on online channels (CPM, CPC).
· Manage 1C Vietnam’s fan pages and channels on various platforms and execute technical adjustments.
· Create and manage keyword plans and article plans for SEO activities to increase organic traffic to the website.
· Consolidate, report and periodically analyze digital marketing data and report to the manager.
· Assist with other tasks within the Marketing Department.
· Propose adjustments to implementation direction, campaign and content to promote the ability to attract potential customers based on analytical data.
· Manage and optimize technical SEO factors to ensure effectiveness.
· Proactively research and update digital tools for implementation to increase potential customer acquisition.
· Collaborate with content marketing to produce and optimize product sales and promotional content.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
· Bachelor&039;s degree or higher, with a preference for candidates with a degree in Marketing or Business Administration.
· Understanding of algorithms and experience in successfully implementing SEO projects.
· At least 3 years of experience in Digital Marketing.
· Ability to use supporting tools like Ladipage, Spineditor, SEO tools, etc.
· Strong organizational and internal information management skills.
· Preference for candidates with experience working in B2B software companies, such as ERP, MRP, accounting software, etc.
· Strong data analysis skills and the ability to make data- driven decisions to improve content and communication strategies.
· Knowledge and experience in using and implementing multi- channel advertising campaigns on platforms like Facebook, Google, LinkedIn, TikTok, etc.
Benefits:
Innovative Environment:
Comfortable Green office in Times City Complex; 40 working hours/week
Be part of a team that values creativity and innovation
Participate fully in the social insurance regimes in accordance with the contract salary by regulations of Vietnam law and health insurance
Attractive salary based on employee’s performance
Official holidays according to Vietnamese regulations and annual company trip, teambuilding
· Learning: English class in working hour
· Career Growth: Opportunities for professional development and career advancement
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-29 01:35:03
Saigon Books tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Văn hóa Sách Sài Gòn, được thành lập vào đầu tháng 6 năm 2016 bởi những cá nhân có tâm huyết và giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực xuất bản. Saigon Books mong muốn cung cấp cho xã hội những cuốn sách có giá trị, nhằm phát triển những kỹ năng thiết yếu trong công việc và cuộc sống cho các bạn trẻ; những kiến thức, kinh nghiệm trong kinh doanh, đặc biệt là khởi nghiệp và sách về văn hóa, lịch sử, con người Sài Gòn – TP.HCM.
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2016
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.