Product Development
Develop and drive the product vision and strategy, aligning it with overall product vision and business objectives
Create a roadmap that prioritizes and optimally sequences product features to enhance the performance of internal marketing toolset
Propose and explore new features and technologies to maintain a competitive edge and continually improve the value proposition of our platform
Gather requirements, conduct user research, and prioritise the product backlog to ensure the team is focused on delivering high-impact projects.
Drive the adoption and onboarding of internal tools and platforms, working closely with users to ensure they are engaged and successful
Oversee product launches, product marketing, and other go-to-market activities for internal tools and platforms.
Data-Driven Decisions
Leverage data analytics and insights to understand both user and merchant behavior, trends in marketing solutions, and areas for improvement in marketing features.
Use data to make informed decisions, optimize existing features, and guide the development of new features to enhance performance
Cross-Functional Collaboration
Be the leader of cross-functional teams, comprising senior engineers, designer, analysts, to grow adoption of the platform as well as performance overall.
Foster a culture of collaboration and knowledge sharing within the team and across the organization.
Effectively communicate product updates, roadmap, and performance to stakeholders and leadership, addressing their concerns and incorporating feedback into product iterations.
Establish strong relationships with internal and external stakeholders, representing the voice of the product and fostering collaboration for mutual success.
What you will need
The Must-Haves
4-5+ years of product management experience, with a strong background in analytics, AI/ML, preferably in advertising or CDP
Have experience building and managing internal tools or B2B platforms.
Excellent analytical and problem-solving skills, with a data-driven approach to decision-making.
Proven ability to develop and implement AI/ML solutions in a commercial environment.
Adept at engaging with technical teams and leveraging technologies for practical business applications.
Strong analytical and problem-solving skills, with the ability to translate data into actionable growth strategies.
Excellent communication skills and the capacity to convey complex technical concepts to a diverse audience.
Passionate about driving impact through enhancing team productivity
The Good-to-Haves
Familiarity with merchant service platforms and the ability to drive product differentiation through personalisation and predictive insights.
A track record of managing and delivering projects that enhance user engagement and business performance.
Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc được thành lập vào tháng 08 năm 2015 với thương hiệu Lộc Phúc Jewelry. Ra đời với tôn chỉ xác định chiến lược hoạt động kinh doanh chuyên nghiệp trong lĩnh vực trang sức, vàng bạc đá quý, cung cấp sản phẩm dịch vụ về nữ trang cưới và trang sức cao cấp đa dạng về chủng loại, kiểu dáng hiện đại, sang trọng.
Là thương hiệu kinh doanh trang sức đang định hình tại thị trường Việt Nam nhưng Lộc Phúc Jewerly có được lợi thế: hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh sỉ trang sức, nhận được sự hỗ trợ hợp tác của những chuyên gia có bề dày kinh nghiệm về lĩnh vực trang sức cả trong nước và quốc tế. Ngoài ra Lộc Phúc Jewerly còn liên kết và hợp tác với những đối tác lớn và có thâm niên trong lĩnh vực nữ trang cao cấp ở Hong Kong, Ấn Độ, Hàn Quốc, Thái Lan, Malaysia, Australia…để mở rộng thị trường kinh doanh cũng như nâng tầm ảnh hưởng. Có được những thuận lợi đó Lộc Phúc Jewerly đang dần dần khẳng định tên tuổi và vị thế trong ngành trang sức, đá quý cũng như tạo được uy tín và sự tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc.
Với slogan " Bàn Tay Nhỏ Cách Tân Trang Sức Việt " Lộc Phúc Jewelry hi vọng đồng hành cùng khách hàng trong việc tạo ra giá trị riêng cho bản thân cũng như tôn vinh nét đẹp của con người. Hiện tại công ty chúng tôi đang từng bước phát triển chuỗi cửa hàng bán lẻ theo mô hình hiện đại trên thế giới.