▪ Develops relationship with allocated customers
▪ Accepts all orders (from customer or overseas office) and processes them for handover to Operations
▪ Proactively informs customer on shipment status, exceptions and provides intermediate updates on incident solution
▪ Performs up- and cross-selling (inbound calls) for existing customers and passes on leads to Sales
▪ Takes and handles customer inquiries, e.g. Track and Trace
▪ Reviews reports (generated by the Performance Reporting & Exception Specialist) and sends them to the customer
▪ Takes and registers all customer complaints
▪ Drives solution of customer complaints by solving it directly or assigning tasks to other function
▪ Acts as first contact point for customer claims; supports customer in notification and reception of claims, provides DGF claims documents, collects required documents from claimant and hands over to specialized claims handlers when documents are complete
▪ Takes and processes customer feedback and asks for CS related feedback (e.g. follow-up on complaint handling)
▪ Collaborates closely with Operations and other departments for smooth handling of shipments and continuous updates
▪ Completes coordination between all applicable parties for all air export shipments for our customers; ensures timely bookings with airline on customer behalf
▪ Prepares export documentation in accordance to country requirements as well as the preparation of Certificate of Origin, Cargo Manifest, NAFTA Certificate, Airway Bill and any other documents required by the customer
▪ Responsible for timely completion of export documents and coordinate with both customer and/or warehouse for timely delivery of cargo
▪ Communicates regularly with customer in regards to customer’s shipment status as well as continuous communication with overseas to meet delivery commitments; follow-up with airline to monitor and track departure and arrival information and updates
▪ Ensures invoicing of rendered services is completed accurately and in a timeframe consistent with company policy.
▪ Ensure customer profiles are accurate and updated
▪ Meet all KPI’s assigned and audited by the Control Tower
Requirements:
- Junior or Senior Students who can work at least 4 days per week
- Good English skills (both speaking and writing)
- Can-do attitude, hard-working and enthusiastic
- Good administrative skills, results driven and detail oriented
- Ability to handle multiple and hanging priorities
- Ability to work effectively, independently and in a Team environment.
Công ty Cổ phần Vàng Bạc Đá Quý Lộc Phúc được thành lập vào tháng 08 năm 2015 với thương hiệu Lộc Phúc Jewelry. Ra đời với tôn chỉ xác định chiến lược hoạt động kinh doanh chuyên nghiệp trong lĩnh vực trang sức, vàng bạc đá quý, cung cấp sản phẩm dịch vụ về nữ trang cưới và trang sức cao cấp đa dạng về chủng loại, kiểu dáng hiện đại, sang trọng.
Là thương hiệu kinh doanh trang sức đang định hình tại thị trường Việt Nam nhưng Lộc Phúc Jewerly có được lợi thế: hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực kinh doanh sỉ trang sức, nhận được sự hỗ trợ hợp tác của những chuyên gia có bề dày kinh nghiệm về lĩnh vực trang sức cả trong nước và quốc tế. Ngoài ra Lộc Phúc Jewerly còn liên kết và hợp tác với những đối tác lớn và có thâm niên trong lĩnh vực nữ trang cao cấp ở Hong Kong, Ấn Độ, Hàn Quốc, Thái Lan, Malaysia, Australia…để mở rộng thị trường kinh doanh cũng như nâng tầm ảnh hưởng. Có được những thuận lợi đó Lộc Phúc Jewerly đang dần dần khẳng định tên tuổi và vị thế trong ngành trang sức, đá quý cũng như tạo được uy tín và sự tín nhiệm của khách hàng trên toàn quốc.
Với slogan " Bàn Tay Nhỏ Cách Tân Trang Sức Việt " Lộc Phúc Jewelry hi vọng đồng hành cùng khách hàng trong việc tạo ra giá trị riêng cho bản thân cũng như tôn vinh nét đẹp của con người. Hiện tại công ty chúng tôi đang từng bước phát triển chuỗi cửa hàng bán lẻ theo mô hình hiện đại trên thế giới.