Việc làm Woay

Cập nhật 16/11/2024 23:43
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Woay
Employee Engagement Officer/ Executive
Woay
12 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Principal duties:

  • On-boarding, Off-boarding process
  • Event organization
  • Employee relation
  • HR Admin Management

Essential functions:

On-boarding and Off-boarding

  • Support the on-boarding process including Preparation for new comers, … is conducted accordingly.

Event organization

  • Support internal events: to company trip, year-end party, happy hour program, sports tournaments, monthly sports activities, and team building activities
  • Conduct monthly/quarterly employee awarding ceremony

Employee relation

  • Support & Do employee survey
  • In charge of giving benefit of Birthday, sickness, …
  • Conduct regular employees’ opinion

HR Admin

  • Ensure the relevant admin tasks are performed accordingly.
  • Other tasks are assigned by direct supervisor and/or CPO

Yêu Cầu Công Việc

Requirements

*** Education:

  • College/University graduated or equivalent

*** Technical skills and experience:

  • Office tools
  • 1-2 years of work experience in Human Resources, or company event organization or employee relation

*** Soft-skills & attitude

  • Communication & interpersonal skills.
  • Negotiating skill
  • Time management skill
  • Follow up skill
  • Initiative
  • Be able to work well under pressure
  • Be a team player

*** Language skills:

  • Good at English communication

What are you waiting for? Join our international team today!

SPS is a leading technology-driven business transformation company. With our innovative Enterprise Workplace Solutions, we empower organizations to adopt hybrid work concepts to enhance productivity and flexibility. Our Technology Business Solutions bring together cutting-edge technology, deep vertical process expertise, and a diverse global workforce to support clients in their digital transformation journey and efficiently tackle their most complex challenges. Headquartered in Zurich, Switzerland, SPS operates in more than 20 countries and focuses on clients in banking, insurance and health. SPS has more than 8,500 employees and is recognized with a world-class NPS by its global client base. We act with precision, connect people to the right information, and turn data into insights for better outcomes. Discover how our dedicated team at SPS makes an impact that matters by visiting www.spsglobal.com.

1. Great Benefits:

- Competitive and performance-oriented remuneration system

- On-going training and development plan

- Promotion & bonus opportunities

- Private medical care for you and your family,

- Professional and challenging working environment.

2. Advance your career:

- We provide you with support to sharpen your skills and knowledge for further steps in your career path

- Opportunities to learn and grow through different types of training: Talent Development program, Succession planning as well as promotions or transfers.

3. Break your limits:

The innovation is a key value of SPS Vietnam. Joining our team, you are encouraged to think out of the box, cross your boundaries and improve yourself in our continuous improvement process during daily business operation.

4. Go Global:

The moment you join SPS Vietnam is the moment you take the chance to extend your horizon. You will work, cooperate and exchange your creative ideas with 7,500 employees of SPS. Our customers, which are 20% of Fortune 100, are located from around the world.

Notes:

“By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND-CP on personal data protection.”

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Tòa Nhà SaigonTel, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh

Video Tuyển Dụng

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
451/24/4 Tô Hiến Thành, Phường 14, Quận 10, TP.HCM

WOAY ra đời vào cuối năm 2018 với một ý tưởng số hóa hoạt động vòng quay may mắn mà các Doanh nghiệp thường hay thực hiện trong các hoạt động Marketing, khuyến mãi. Sau 03 năm phát triển, WOAY chuyển mình trở thành công ty khởi nghiệp công nghệ với định vị là một sản phẩm Gamification SAAS.

WOAY là nền tảng giúp thiết kế, cài đặt & quản trị các hoạt động tương tác với người tiêu dùng dưới hình thức game, cho các hoạt động tiếp thị - truyền thông thường xuyên/định kỳ của Doanh nghiệp.

Đến thời điểm hiện tại, WOAY đã tạo ra hơn 10M lượt chơi, 1.000 games cho các khách hàng từ SMEs đến Big Corp: GrabFood, Coop, Mai Linh, Pharmacity, Doji, Dell, Home Credit… WOAY cũng chính thức về đội của Shark Bình trong chương trình Shark Tank 2021, chắp cánh thêm khát vọng trở thành doanh nghiệp số 1 về Game Marketing Việt Nam mà cả Đông Nam Á trong năm 2025.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2018

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

 

Những nghề phổ biến tại Woay

Bạn làm việc tại Woay? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Woay

Woay

Click để đánh giá