Việc làm Đất Xanh Services

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN ĐẤT XANH
[HCM - AEON Celadon Tân Phú] Group Leader Delicatessen/ Bakery
Đất Xanh Services
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 15/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 13/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

I. Operations duties
a. Merchandise management
- Supervise General Staff to ensure:
• Merchandise is fully replenished, in good conditions & quality.
• All the display merchandise is according to schematic plan or instructions from supervisor/Merchandiser and all the price between display merchandise and price card is tally.
• Price checking on POS/SST and changing price label (if necessary) is completed before store opened.
- Order stock directly with Supplier and receive stock from MMD.
- Manage stock inventory and repeat order when inventory drops to a specific level. Return and exchange damaged goods.
- Support Foodline with monthly Stock Take as directed by supervisor.
- Attend bi-annual Stock Take as scheduled.
b. Non-merchandise management
- Supervise General Staff to ensure:
• Operational equipment, lighting and fixtures (gondola, wagon, shelves, etc.) are in good conditions.
• Sales floor is kept clean & tidy.
• Fire safety procedure is carried out properly.
- Order POP, execute POP exhibition, check POP to ensure correct and adequate information.
- Execute floor opening and closing.
- Check and verify variances in stock & sales figures after Stock Take and make report to Line Manager.
c. Customer service
- Provide good customer services to encourage “plus selling”. Be polite and listen alternatively to customer needs.
- Get information and introduce to customers about new arrivals, promotions, policies regarding to payment, returns/exchanges, etc.
- Handle complaints from customers or complaints raised by General Staff and promoters, difficult and complicated sales.
- Follow Company’s Rules on Customer Service (greeting, smiling, bowing and attitude towards customers).

II. Sales and Profits
- Co-ordinate with Suppliers to execute promotion schemes.
- Identify low sales items and not good quality. Estimate consumer demands and advise merchandising dept.
- Keep records of purchase orders, sales. Report periodically about top sales, promotion sales results, market survey/competitor survey.
- Provide every day sales figure of concess counter for promoters.
- Support cashier in return/exchange merchandise as required.

III. Manpower management
- Plan and prepare duty roster, shift plan and assign subordinates on duty.
- Ensure sufficient manpower during business in ad-hoc situations.
- Ensure General Staff and Promoters’ attendance and attire.
- Be responsible for General Staff’s performance.
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity.
- Regularly train and motivate subordinates in daily works.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote teamwork spirit.

IV. Rules and Regulations
- Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.
- Check, monitor, remind and guide General Staff and Promoters to follow the rules and regulations.

V. Other duties
- Closing floor in charge.
- Support other departments as necessary.
- Other tasks or responsibilities as assigned by direct Division Leader, Line Manager and Store Manager.

Yêu Cầu Công Việc

  1. Good communication, problem solving and leadership skills
  2. Customer focused
  3. Self-disciplined with ability to work independently
  4. Good presentation and sales skill
  5. Computer literate (Word, Excel & Powerpoint)
  6. Ability to communicate in English (verbal & written)
  7. Be able to work at shift & on Public holidays
  8. Have ability to relocate to other Stores as per Company’s assignment is a plus

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
AEON TÂN PHÚ, Bờ Bao Tân Thắng, Celadon City, Sơn Kỳ, Tân Phú, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 23 - 40
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP DỊCH VỤ BẤT ĐỘNG SẢN ĐẤT XANH
Đất Xanh Services Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
2W Ung Văn Khiêm, P25, Q.Bình Thạnh, TP.HCM

Dat Xanh Services đơn vị nắm giữ mảng dịch vụ bất động sản của Tập đoàn Đất Xanh. Quản trị xuyên suốt hoạt động của hệ thống các công ty BĐS từ Bắc chí Nam: Đất Xanh Miền Bắc, Đất Xanh Miền Trung, Đất Xanh Miền Nam, Đất Xanh Miền Tây, Dat Xanh Premium,… cùng hàng chục công ty thành viên trực thuộc các công ty con các vùng miền trên toàn quốc.

Với tiềm lực mạnh về tài chính, đội ngũ cán bộ nhân viên được đào tạo bài bản, lực lượng kinh doanh hùng hậu, thiện chiến, cộng với kinh nghiệm và năng lực triển khai, chiến lược bán hàng hợp lý, ứng dụng công nghệ bán hàng BĐS, Dat Xanh Services đã và đang khẳng định vị thế “Nhà cung cấp giải pháp dịch vụ bất động sản và tài chính toàn diện số 1 Việt Nam” với việc tổng thầu phân phối và môi giới hàng loạt dự án lớn của các chủ đầu tư trên toàn quốc.

Với tư duy dịch vụ, tinh thần năng động, luôn cải tiến và đổi mới, Dat Xanh Services cam kết không ngừng nỗ lực để đạt được những mục tiêu chiến lược đã đề ra.

Những nghề phổ biến tại Đất Xanh Services

Bạn làm việc tại Đất Xanh Services? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đất Xanh Services

Đất Xanh Services

Click để đánh giá