Việc làm Thẩm Mỹ Thu Cúc

Cập nhật 17/11/2024 00:39
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Thẩm Mỹ Thu Cúc
Telesales Executive
Thẩm Mỹ Thu Cúc
97 việc làm 7 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
YOU TACKLE FOR QUALITY AND GREAT SERVICE. THIS WILL IMPROVE THE LIFE OF OUR CUSTOMERS.

Would you like to become part of the world's most international company in the world that also a Top Employer and a No. 1 World’s Best Work Place?

A company that pioneered cross-border express delivery in 1969 and is now active in more than 220 countries and territories worldwide. Do you want to be part of a company that connects people worldwide? And the more people we connect, the better life will be on our planet.

Do you want to make a difference? Then come to our "Insanely Customer Centric" Team and deliver excellence in a digital world, AS ONE!

Your Tasks


  • Act as Tele Sales customers’ main contact for DHL, responding to and satisfying their sales and post-sales requirements.
  • Build a strong client relationship to ensure that the account performs and grows to its maximum potential, reducing attrition rate and minimizing opportunities for competitors to gain business.
  • Manage a portfolio of customers via telephone: Make telephone calls to existing customers on a regular pre-defined call cycle to secure new business and to ensure that individual agreed targets are achieved.
  • Provide customer-oriented service at all times relating to specific sales issues.
  • Liaise closely with Sales Channels and other departments within DHL to ensure that a full, cost-effective service is maintained, and that the area's target is achieved.
  • Ensure cooperation with other sales team members and throughout the sales force.
  • Formulate a personal sales plan that incorporates initiatives for identifying and gaining new business prospects and maximizes growth within the existing client base to achieve the required personal sales results.
  • Manage the revenue growth through Upselling and Cross selling tactics to exceed this budget through calls
  • Combine sales skills with DHL product/service knowledge and convert the maximum possible prospect leads into accounts, emphasizing those with maximum revenue potential, to increase the size and quality of DHL’s account holders.
  • Continually develop knowledge of DHL’s services and general commercial awareness to provide the best possible standard of customer service and maximize the department’s contribution to the sales function.
  • Adhere to regional standards on profit margins and discount guidelines.
  • Open new accounts and ensure they trade profitably.
  • Ensure all customer agreements are cost-sensitive to ensure a suggested minimum pricing tariff is set and adhered. Any deviation from this tariff requires management agreement and justification.
  • Complete daily and weekly reports to measure individual and department effectiveness and provide figures showing the department's weekly productivity.
  • The incumbent has no direct reports and authority over the country line and functional personnel. Nevertheless, he/she must demonstrate the ability to influence decisions/actions.


Your Profile


  • 2-3 years of relevant experience in express/air frieght/logistic sales
  • Telephone skills, Communication skills
  • English: Fluent (written and spoken)
  • Educational Qualifications: Diploma (or equivalent)


Our Offer


  • Multifarious benefit programs.
  • Strong career support & lots of opportunities in an international environment.
  • Training: both online and offline with Global DHL Standards.
  • Coaching & Feedback culture allows you to advance further in short-term and long-term development goals.
  • Working together based on DHL values of “Respect and Results”.
  • Diverse engagement activities under “Best Day Everyday” – our Health & Well-being program.
  • Employee hobby clubs, sports championships.


Do you see a personal challenge in these versatile and responsible tasks? Then apply now!

We look forward to receiving your application!
Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Thẩm Mỹ Thu Cúc
Thẩm Mỹ Thu Cúc Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Công ty CP Thẩm mỹ Thu Cúc được thành lập vào năm 1996 bởi Chủ tịch Hội đồng Quản trị Nguyễn Thu Cúc với xuất phát điểm là một đơn vị Spa, Y khoa lớn nhất tại Hà Nội, Tp Hồ Chí Minh và các tỉnh: Bắc Ninh, Bắc Giang, Lạng Sơn, Phú Thọ, Quảng Ninh, Ninh Bình, Thanh Hóa, Nghệ an đến nay. Trên 26 năm Công ty đang ngày càng phát triển lớn mạnh và khẳng định vị thế trong lĩnh vực Y khoa và Thẩm mỹ với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp toàn diện cho mọi khách hàng.

Tầm nhìn

  • Khi nhu cầu làm đẹp tăng cao, Bệnh viện Thẩm mỹ Thu Cúc tập trung cung cấp hơn 100 dịch vụ làm đẹp hiện đại, gồm 3 lĩnh vực chính: thẩm mỹ mặt, vóc dáng, và công nghệ cao.
  • Dịch vụ được nghiên cứu và cập nhật liên tục, đảm bảo mang lại kết quả phù hợp với từng khách hàng.

Sứ mệnh

  • Thu Cúc hướng tới việc thay đổi tích cực cuộc sống khách hàng thông qua cải thiện nhan sắc, giúp họ tự tin hơn.
  • Phương châm: “Đưa sắc đẹp Việt lên một tầm cao mới.”
  • Hơn 20 năm, Thu Cúc đã mang lại niềm vui và sự hài lòng cho hàng triệu khách hàng.

Giá trị cốt lõi

  • An toàn: Ưu tiên công nghệ đạt chuẩn FDA, quy trình khử khuẩn chặt chẽ, phòng mổ vô khuẩn hiện đại
  • Chất lượng: Dịch vụ được đầu tư kỹ lưỡng, quy trình đạt chuẩn Bộ Y tế.
  • Chuyên nghiệp: Đội ngũ bác sĩ và nhân viên luôn tư vấn, hỗ trợ khách hàng tận tâm.

Những nghề phổ biến tại Thẩm Mỹ Thu Cúc

Bạn làm việc tại Thẩm Mỹ Thu Cúc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thẩm Mỹ Thu Cúc

Thẩm Mỹ Thu Cúc

Click để đánh giá