Mô tả công việc
- Oversee the Experience Department operations, ensuring high-quality service in the Experience Center, Fitness Center, Pool, Beach, and Boat operations.
- Manage host performance, including selection, training, engagement, and recognition programs, while ensuring guest satisfaction and continuous improvement.
- Ensure health and safety standards for both guests and hosts, and promote sustainability practices.
- Attend daily operational meetings, implement Six Senses best practices and LQA standards, and liaise with Front Office for smooth operations.
- Maintain relationships with external teams, such as the National Park, and ensure safe and up-to-date trekking routes and activities.
- Handle guest complaints and feedback promptly, ensuring the service recovery process is followed.
- Monitor guest preferences, update profiles, and ensure smooth arrival, departure, and service processes.
- Handle any other duties as assigned by the Resort Manager and General Manager
- Open to Expat
Quyền lợi được hưởng
- 100% salary in 2-month probation
- Social Insurance on 100% salary
- Annual Home leave ticket support
- Accommodation provided
- Uniforms and Laundry Service provided
- Relocation allowance to all positions provided
- 24/7 personal accident enrolled from starting date
- Duty Meals and Transportation provided
- Worldwide learning & Career Development with Six Senses & IHG
Yêu cầu công việc
- Excellent command over written and spoken English.
- Knowledge about water sports, safety and emergency rescue
- First aid knowledge
- Any equivalent combination of experience and training that provides the required knowledge, skills, and abilities.
- Familiar at creating reports, summaries and other documentation.
- Must participate and successfully complete training and educational programs made available to Six Senses Resorts & Spas.
Yêu cầu hồ sơ
- A Bachelor's degree or diploma in recreational activities or hospitality is required.
- Five years or more of experience in water sports, hospitality or recreational facilities.
- Advanced Microsoft software knowledge.
Ra đời từ 2014, thương hiệu thời trang nam 360 xác định sứ mệnh giúp các chàng trai trở nên đẹp hơn với phiên bản của chính mình. Ngày nay nam giới trẻ đang đứng những cơ hội tuyệt vời của xã hội hiện đại, công nghệ thông tin phát triển, cuộc cách mạng của các trang mạng xã hội để khẳng định bản thân. Bên cạnh đó, 360 hiểu rằng người trẻ cũng đang phải đối diện với những áp lực, thử thách thôi thúc bản thân phải thể hiên mình so với những người khác.
Với mong muốn được đồng hành, truyền cảm hứng và khuyến khích các bạn nam giới trẻ dám bước ra khỏi vùng an toàn để tự do, tự tin thể hiện chính mình theo phong cách phù hợp với bản thân. Thương hiệu thời trang 360 đầu tư tâm huyết nghiên cứu thiết kế chi tiết từng sản phẩm để có thể mang lại những trải nghiệm mới cho khách hàng, cũng là thông điệp muốn nhắn nhủ đến các bạn trẻ hãy cho bản thân trải nghiệm, dám thay đổi, bứt phá để vươn lên. Chúng ta chỉ thực sự thay đổi khi chúng ta hành động. 360 tin rằng dù có thể thành công hay thất bại, nhưng chắc chắn chỉ có những trải nghiệm mới giúp bạn trưởng thành. Trưởng thành là một hành trình với những dấu mốc thanh xuân, để khi nhìn lại tôi và bạn có thể tự tin không phải nuối tiếc “giá như…”
Mỗi bạn trẻ là một phiên bản độc đáo và duy nhất.