Mô tả công việc
* Be responsible for process of ticket booking on system
- Ensure the accuracy of channel/ unit/ policy of bookings
- Input all required information on system (Tickets series, payment terms, applied policies…)
- Ensure the accuracy of all amount collected from customers
- Manage the cash flow of the counter
- Ensure all the cashier related kits are ready for usage
- Daily sales revenue report
- Tracking Revenue file
- Other ticket box reports or upon requested
* Manage/Support check-in counter for the Show Dates and control audience’s situation inside the auditorium
* Support activities related to the show at the Venue in the effort to maximize the happiness of customers and the branding of company’s products
Others (20%):
* Support Ticketing Agents in sales process when possible: Approach guests and introduce the shows
* Support OPD on show dates when possible: Be responsible for the operations during show time in the effort to ensure audiences to have good experience during the time at the venue on show dates while respecting theater and the show’s regulations:
- Set-up before show – branding & cleanliness
- Filter, assist audience to get line
- Ticket control
- Giving common instructions to audiences
- Escort audiences to their seats (if any)
- Control Theatre’s policy
Quyền lợi được hưởng
- 14 annual leave days
- Compulsory insurance based on 100% gross salary effective since labor contract
- Health insurance and accident insurance since the first working date
- Fiscal-year-end bonus based on company performance
Yêu cầu công việc
- College/ University in related majors: Accounting, Hospitality, Language, BA…
- Be able to gather and analyze data effectively
- Good at Communication/ negotiation and convincing skills
- Planning and organizing skills
- Ability to work effectively within a team
- Administrative skills and ability to use Microsoft Word, Excel & PowerPoint
- Accuracy and attention to detail
- Having friendly and professional attitude
- Abilities to perform and complete tasks under high pressure
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP TMDV Sao Nam An (SOECO) được thành lập từ năm 1997 là Công ty có 100% vốn đầu tư của Nhật Bản - Công ty con của tập đoàn SUNTELEPHONE, thuộc tập đoàn Nitto Kogyo Coporation.
Hiện nay, SOECO hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực phân phối Thiết bị văn phòng (máy photocopy, máy in, máy chiếu…), thiết bị truyền thông, giải pháp an ninh
Là đối tác chính tại thị trường Việt Nam của các thương hiệu: Brother, Panasonic, Konica Minolta, HIKvison…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 1997 Bắt đầu với tên gọi là Công ty TNHH TMDV Sao Nam. Phân phối độc quyền máy in, máy đánh chữ, máy fax hiệu Brother; máy photocopy hiệu Minolta
- Năm 2000 Mở rộng phân phối độc quyền máy chiếu hiệu Sanyo
- Năm 2004 Đổi tên công ty thành Công ty TNHH TMDV Sao Nam An.
- Năm 2005 Mở rộng sang lĩnh vực an ninh với nhà phân phối độc quyền hệ thống camera quan sát hiệu Sanyo
- Năm 2010 Chính thức trở thành nhà phân phối máy chiếu, camera quan sát Panasonic sau khi hợp nhất với Sanyo
- Năm 2017 Tập trung mở rộng kinh doanh sang hệ thống điện nhẹ (ELV) như: kiểm soát ra vào, báo cháy, .v.v.
- Năm 2019 Trở thành công ty 100% có vốn đầu tư Nhật Bản sau khi hợp nhất với công ty SunTelephone (là một thành viên của công ty Nitto Kogyo Corporation)
- Năm 2021 Mở rộng hơn nữa về hệ thống mạng như mạng không dây hiệu Siklu, hệ thống mạng hiệu KPN, ...
- Năm 2023 * Trở thành Nhà phân phối Honeywell tại Việt Nam. * Chính thức trở thành Nhà phân phối cáp mạng, phụ kiện & thiết bị của hãng R&M (Thụy Sĩ)
Mission
- Tạo giá trị và niềm tin cho khách hàng.
- Quản trị minh bạch.
- Chủ động tìm kiếm thử thách.
- Đóng góp nhiều hơn cho cộng đồng.
- Là nơi thu hút nhân tài.