Mô tả công việc
About Lavis 18 Residence, a 68-unit serviced apartment in the heart of District 3, managed by Highgate Property Management. The building's design is influenced by Saigon architecture from the 1950s and 1970s, portraying the vibrant history of Cu Xa Do Thanh.
- Working location: Lavis 18 Residence - Cu Xa Do Thanh, District 3
- Working time: on-shift: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am; 6 days/week; 1 day off/week
Main tasks:
- Welcoming guests
- Be well groomed at all time and maintain a friendly cheerful attitude
- To answer the telephone promptly according to the standard set by the hotel. Never let the phone ring more than 3 times
- Courtesy and politeness are to be observed at all times and freely communicate with guests. Give guests complete and immediate attention to their complaints and requests
- Keeps a visible and active presence in the lobby asking all guests and visitors if they require assistance
- Ensures that all repeat guests are accorded personalized service recognize and welcome
- To monitor the main entrance, Driveway, Gym, Swimming pool to make sure that prompt assistant to customer as always
- Handles guest’s complaint or requests and liaise with the department concerned to ensure immediate follow up
- Maintain friendly rapport with guests in order to ensure their goodwill and repeat business
- Registrating guests information into the computer
- To work and be totally familiar with the computer system and maintain the computer discipline at all time. All CSR have to log in and log out with their personal password at all times
- Answering & receiving, sending mails, packages to internal/ external
- Assist in facilitating a fast, smooth and pleasant check-out
- Prepare and checking all key card holder, registration card, room status etc.
- Co-ordinate with Housekeeping department to ensure that rooms assigned to guests are in order
- Be totally familiar with room amenities, layout, rate structure, outlets (e.g. promotions, banquet, function, party etc.)
- Familiar with the Apartment’s policies and procedures, product, service, rates, special events, city and local information and promotes such whenever possible.
- Aware and familiar with measures and procedures to follow during emergency situations
- Assist in whatever way to promote and up sell the Apartment’s products and service
- To maintain cleanliness I work areas at all times
- To always read the Front desk Log Book at the beginning of the shift
- Perform any other duties which may be assigned by the management from time to time
- Report to Admin cum Operations Executive
Quyền lợi được hưởng
- Lương: 7,000,000/tháng
- Trợ cấp cơm trưa: 30,000/ngày làm việc
- Service charge: 1,000,000 - 2,000,000/tháng
- Lương tháng 13
- Thưởng hiệu quả công việc hàng năm
- Thưởng lễ/Tết & tặng quà các ngày 8/3, 20/10
- Tham gia đầy đủ BHXH, BHYT, BHTN
- Bảo Hiểm Chăm sóc sức khỏe PVI
- Môi trường thân thiện, ổn định, công ty có chính sách và lộ trình thăng tiến rõ ràng
Yêu cầu công việc
- Thời gian làm việc: xoay ca: 6am - 2pm, 2pm - 10pm, 10pm - 6am; 6 ngày/tuần
- Làm việc tại: Cư xá Đô Thành, Quận 3
- Từ 6 tháng đến 1 năm kinh nghiệm lễ tân tại các Khách sạn, Resort
- Kỹ năng tin học văn phòng & giao tiếp tiếng Anh tốt
- Nhiệt tình, thân thiện, hòa đồng
- Tốt nghiệp chuyên ngành Quản trị Khách sạn, Nhà hàng hoặc Du lịch
Yêu cầu hồ sơ
- CCCD
- Bằng cấp các loại
- Sổ hộ khẩu/ xác nhận cư tru·
- Sơ yếu lý lịch
- Giấy khám sức khỏe
Công ty CP TMDV Sao Nam An (SOECO) được thành lập từ năm 1997 là Công ty có 100% vốn đầu tư của Nhật Bản - Công ty con của tập đoàn SUNTELEPHONE, thuộc tập đoàn Nitto Kogyo Coporation.
Hiện nay, SOECO hoạt động kinh doanh trong lĩnh vực phân phối Thiết bị văn phòng (máy photocopy, máy in, máy chiếu…), thiết bị truyền thông, giải pháp an ninh
Là đối tác chính tại thị trường Việt Nam của các thương hiệu: Brother, Panasonic, Konica Minolta, HIKvison…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Năm 1997 Bắt đầu với tên gọi là Công ty TNHH TMDV Sao Nam. Phân phối độc quyền máy in, máy đánh chữ, máy fax hiệu Brother; máy photocopy hiệu Minolta
- Năm 2000 Mở rộng phân phối độc quyền máy chiếu hiệu Sanyo
- Năm 2004 Đổi tên công ty thành Công ty TNHH TMDV Sao Nam An.
- Năm 2005 Mở rộng sang lĩnh vực an ninh với nhà phân phối độc quyền hệ thống camera quan sát hiệu Sanyo
- Năm 2010 Chính thức trở thành nhà phân phối máy chiếu, camera quan sát Panasonic sau khi hợp nhất với Sanyo
- Năm 2017 Tập trung mở rộng kinh doanh sang hệ thống điện nhẹ (ELV) như: kiểm soát ra vào, báo cháy, .v.v.
- Năm 2019 Trở thành công ty 100% có vốn đầu tư Nhật Bản sau khi hợp nhất với công ty SunTelephone (là một thành viên của công ty Nitto Kogyo Corporation)
- Năm 2021 Mở rộng hơn nữa về hệ thống mạng như mạng không dây hiệu Siklu, hệ thống mạng hiệu KPN, ...
- Năm 2023 * Trở thành Nhà phân phối Honeywell tại Việt Nam. * Chính thức trở thành Nhà phân phối cáp mạng, phụ kiện & thiết bị của hãng R&M (Thụy Sĩ)
Mission
- Tạo giá trị và niềm tin cho khách hàng.
- Quản trị minh bạch.
- Chủ động tìm kiếm thử thách.
- Đóng góp nhiều hơn cho cộng đồng.
- Là nơi thu hút nhân tài.